Min første gang :?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Min første gang :?

Heisann.

Har kjøpt meg en del av en tomanns-bolig hvor jeg har planer om og bo i ca. 1år før mitt hus er ferdig, derav har jeg fått et lite rom til overs. Jeg har lenge hatt lyst på en prosjektor, så jeg har noen spørsmål.

Jeg har tegnet 2 stk tegninger av rommet med mål ( Takhøyde 240cm), men trenger litt hjelp for valg av en prosjektor. Dette rommet er antagelig litt lite for det, men tenker også på at prosjektoren skal brukes i et større rom om ikke lenge.

Jeg ser ikke annet en HD/BluRay, dette spilles i fra et MediaSenter jeg nylig bygde meg. Så en prosjektor til en rundt 15.000,- er vel det jeg har tenkt og bruke.

Fint om noen kunne kommet med litt info om div prosjektorer, både for og imot. Det er jo da også viktig at denne prosjektoren passer inn i det rommet som jeg har tegnet, da den skal bli brukt mye frem til flytting.

Får ikke noe " bra " uten kritikk/meninger av bedre vitende Kom gjerne med innspill

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hei

Denne siden hjelper en del da du skal finne ut hvem prosjektor som passer for deg i lengde, lysfohold i rommet.
    projectiondesign Action! model three Projection Calculator - Throw Distance and Screen Size
    Lykke til.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •