Hvordan streame (lagre) videosignal fra HDMI

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan streame (lagre) videosignal fra HDMI

Jeg har en GET PVR boks hvor jeg har spillt inn en del filmer som jeg ønsker å laste over til PC og redigere videre. Finnes det noen mulighet for å streame video fra GET PVR og gjennom en eller annen "dings" slik at jeg får materialet digitalisert på PC'en i høyoppløselig 1080p format? Jeg har sett en del på f.eks. Pinnacle, men disse produktene tar bare S-VHS input og det ødelegger vel litt på 1080p kvaliteten i forhold til det å kunne streame og lagre direkte fra HDMI utgangen på GET boksen?

Takker for all hjelp

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av mjaanes
    Jeg har en GET PVR boks hvor jeg har spillt inn en del filmer som jeg ønsker å laste over til PC og redigere videre. Finnes det noen mulighet for å streame video fra GET PVR og gjennom en eller annen "dings" slik at jeg får materialet digitalisert på PC'en i høyoppløselig 1080p format? Jeg har sett en del på f.eks. Pinnacle, men disse produktene tar bare S-VHS input og det ødelegger vel litt på 1080p kvaliteten i forhold til det å kunne streame og lagre direkte fra HDMI utgangen på GET boksen?

Takker for all hjelp
    Per i dag ikke praktisk* mulig på grunn av kopibeskyttelse.

*)Mulig man kan få det til ved å grabbe en og en frame eller noe på PC.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •