xbox 360

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: xbox 360

Newcomer Fjante sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

xbox 360

Hei, jeg er en lykkelig eier av en xbox 360 som blir brukt kanskje litt vell ofte...

Men det jeg lurer på er om noen her har et tips om hvordan jeg kan streame hd filmer fra min pc gjennom xbox`en å så til tv`et...

Det jeg har gjordt før er at jeg har koblet pc`en rett til tv`en og brukt den som en htpc, men nå må den flyttes å kommer til å stå for langt unna til at noen kabler rekker..

eller om noen har en annen god løsning?

Newcomer Tuxflux sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo bruke Xbox som media center extender, men den spiller jo bare av Windows støttede codecer... og er det ikke akkurat så veldig mange. Xbox 360 bråker jo nå så inn i hel*****. Kunne aldri tenkt meg å brukt den når jeg skal se en film.

Anbefaler deg heller å gå til innkjøp av en Popcorn hour feks hvis du skal streame HD filmer fra din PC, eventuelt koble PC til TV'en fremdeles. Jeg har 15 meter med kabler fra min PC til TV'en, og ja det er langt, men det fungerer utmerket.

Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan ikke si at min bråker noe serlig, er kun vist man bruker cd rommen på den, nå har jeg byttet ut viftene i denne til et par som ikke støyer like mye..

Men hadde vært så lettvint å bare brukt xbox`en til å streame hd filmer, men dette viser seg jo til å være veldig vanskelig..

Noen erfaringer med popcorn 110??

Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da ble det heller en inkjøp av bærbar med hdmi kontakt, så får vi se om det fungerer...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •