Problemer med trådløs overføring av TV signal

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med trådløs overføring av TV signal

Hei,

Ny her på forumet.

Kjøpte nylig Trådløs Sender og Motaker fra Clas Ohlson.

Har problemer med å få fram TV bilder på motaker siden. Skjermbilder viser en blåskjerm som sier "choose your tv system". Kommer ikke videre etter dette.

Noen som har hatt samme problemet, og funnet en løsning? Eventuelt noen som kan forklare meg hva problemet er?

På forhånd takk for svar.

Olav

Intermediate Snooky sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fjernkontrollen er en slags "multikontroll" så pass på at du har valgt rett modus. Øverste apparatvalg, som står alene over raden med de andre. Husker ikke hva den het. I rett modus kan du bare velge alternaiv 1 og deretter scan. Dersom IR-link ikke er etablert mellom boksene må du stå slik at mottaker-delen nås av fjernkontrollen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snooky
    Fjernkontrollen er en slags "multikontroll" så pass på at du har valgt rett modus. Øverste apparatvalg, som står alene over raden med de andre. Husker ikke hva den het. I rett modus kan du bare velge alternaiv 1 og deretter scan. Dersom IR-link ikke er etablert mellom boksene må du stå slik at mottaker-delen nås av fjernkontrollen.
    Skal forsøke med fjernkontrollen, og se om jeg kan få til å velge alternativ. Litt merkelig at det ikke nevnes noe om dette i brukermanualen uansett.

Har editert opprinnelig post lagt til en link med bilde av feilmelding på tv-skjermen.

Takk for svar!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snooky
    Har forsøkt å få til å velge alternativ med fjernkontrollen i forskjellige "modus" uten hell.

Det er bilde av fjenkontrollen på side 6 i brukermanualen hvis det kan hjelpe deg å beskrive hvilke knapper jeg skal bruke.

Tror ellers at jeg har satt rett kode i fjenkontrollen, for den virker fint på TV apparatet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •