Hvilken måte er den beste for å koble til et Logitch Z-4 til en Philips Cineos TV?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Sir.KnowsAlot sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken måte er den beste for å koble til et Logitch Z-4 til en Philips Cineos TV?

Hei. Jeg lurer litt på hvilken måte som er best for å koble et Logitech Z-4 (2.1 system) til en Philips Cineos TV (32")?

Har nå koblet den til en hodetelefonutgang på venstresiden av skjermen, men vet ikke om det er korrekt måte å gjøre dette på. Lyden blir ikke optimal høres det ut som. Anlegget spiller ikke så høyt som det pleier.

Logitech Z-4 bruker kun en jack-plugg for å overføre lyd fra en lydkilde til forsterkeren som sitter i suben.

Noen som kan hjelpe meg med dette?

Mvh LockBreaker

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som kan hjelpe meg med dette?

Var kanskje ikke riktig tråd.

Active Perminow sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis du har rca kontakter bak på tv som heter variable audio out eller audio out kan du koble til z4 der mde en overgang fra rca til 3,5mm minijack.
    Regner med at du har økt volumstyrken på tv når du sier det er for lavt volum. minijack utgangen er vel variabel i henhold til volumjusteringer på tv vil jeg tro.

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    RCA er det samme som Phono ja? Dersom det er det har jeg en overgang fra 2xPhono (en høyre og en venstre sikkert) til minijack. Bruker dette på et gammelt stereoanlegg jeg har oppå rommet for å koble det til PC.

Har denne kabelen:

hama.de | 00043333 Hama*Audio-Kabel 2 Cinch-Stecker - 3,5-mm-Klinken-Stecker Stereo, 2 m

EDIT: Fant to stk. Phono-utganger bak som det stod Audio-Out på. Prøvde disse og det virker som om film er litt hvassere nå. Får ikke testet "anlegget" skikkelig pga. at alle sover her. Men skal gjøre det i morgen og da blir det mer tilbakemelding.

Mange takk for hjelpen så langt.

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå fått testet dette nærmere, og vil bare si at det fungerer perfekt.

Mange takk for hjelpen. Da får nok filmene i julen det lille ekstra når det kommer til lyd likevel.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •