Hdmi kabel test

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hdmi kabel test

Har vært så "dum" å kjøpe hdmi kabel på biltema for en stund siden.Denne ligger nå skjult og kan ikke byttes ut! Finnes det noen muligheter for å kunne konstatere om denne er 1.1 eller 1.3.Står på trappene til å anskaffe Pj , og lurer fælt på om det da er noen vits å kjøpe full hd dersom kabelen er 1.1!?
    På hvilken måte ville jeg da event merke dette?

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    om du ikke merker noe så er det jo ikke noe farlig =)^^ Menne. Tror den kan støtte 1.3 altså.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av t-h-o-m-a-s-k
    Har vært så "dum" å kjøpe hdmi kabel på biltema for en stund siden.Denne ligger nå skjult og kan ikke byttes ut! Finnes det noen muligheter for å kunne konstatere om denne er 1.1 eller 1.3.Står på trappene til å anskaffe Pj , og lurer fælt på om det da er noen vits å kjøpe full hd dersom kabelen er 1.1!?
    På hvilken måte ville jeg da event merke dette?
    Det går nok bra skal du se. Det er ikke sånn at det er kun 1.3 som kan vise full HD.

En annen ting er at Biltema også selger 1.3 så det er ikke selvsagt at du har fått noe dårligere bare fordi det er Biltema. Så det er ikke sikkert du har vært så dum alikevel.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

HDMI Kabel

UTROLIG godt å høre.. Trodde jeg hadde lagt egget som skulle begrense hele prosjektet mitt!!
    Takk for svar
    Hadde forøvrig en ask c 60 (pj)for 6-7 år siden..Går det greit med valg av pj så lenge man holder seg til gode tester , eller bør man absolutt bevege seg rundt å se??

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så lenge kabelen fungerer skulle det ikke være noe problem, men har hørt om for mange hdmi kabler fra biltema som plutselig slutter å virke, så hvis din nå fungerer helt som den skal, så husk å behandle denne kabelen svært forsiktig. hørt om disse kablene som slutter å virke bare de får litt for stor bøy på kabelen feks...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •