panasonic PT-AE3000 på pro curve 2.37:1 Dreamscreen Acoustic HD duk ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer pseudomono sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

panasonic PT-AE3000 på pro curve 2.37:1 Dreamscreen Acoustic HD duk ?

Vurderte å kjøpe dette sammen, men ble i tvil om dette skaper problemer med moire.Er det noen som har sett denne kombinasjonen i virkligheten?
    (sitteavstand:4,5meter, 113" lerret)

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Dette er jo eksakt oppsettet / sitteavstanden som ble kjørt på Electroworld. Det var ingen problemer med moire, da strukturen i duken er svært fin i duken og derfor ikke interfererer.

Det var imidlertid noen bittesmå "bølger" i duken som ble benyttet på messa, som var synlig i helt lyse scener, men duken var også en prototype, og dette problemet er det jo mye mulig blir utbedret med det første.

Det var for øvrig svært få som la merke til dette før jeg gjorde de oppmerksom på det...

Jeg skal etter planen kikke på en ny versjon av duken og en ukes tid, kan prøve å huske å kommentere mine observasoner i denne tråden da...

Totalopplevelsen av en lydtransparent løsning i 2.35(37):1 var imidlertid etter mitt syn svært innbydende, både mht å "renske" opp fronten, utnyttelse av rommet og ikke minst det faktum at lyden servert fra lerretsduken gir en langt mer genuin kinoopplevelse enn tradisjonelle oppsett!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •