Bruker Nero Vision, deler av dvd blir svart

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bruker Nero Vision, deler av dvd blir svart

Jeg har brukt Pinnacle Studio 11 Plus til å redigere en video opptatt i sommer. Når jeg nå endelig er ferdig har jeg prøvd å lage en fil av dette, og valgte Mpeg2 som format på utdata-filen. Grunnen til dette er at jeg har forstått at dette er et format som skal gi god kvalitet og at det ble en størrelse som passet på en DVD - filen ble på 4,37 GB.

Når jeg skulle brenne fila brukte jeg Nero Vision, og alt så ut til å gå greit. Men når jeg prøver å spille den av, både på PC, via Play Station 3 og annen dvd-spiller så får jeg enkelte steder hvor skjermen blir svart - men jeg hører lyden - og så kommer bildet igjen. Har forresten også prøvd å brenne på 2 typer dvd-er og det blir samme problemet på akkurat de samme stedene. Kan nevne at i Pinnacle ser alt helt fint ut, og at når jeg bruker Tversity og streamer det via Play Station 3 så er alt helt fint.

Er det noen som har vært borti noe liknende ? Kan det være at jeg bør velge et annet format på ut-fila ? Eller bør jeg brenne dvd-en med et annet program ? Eller kan det være noe annet ? Håper noen kan komme med tips om hva som kan være feil eller hva jeg bør gjøre.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Fikk det til

Jeg fikk ikke noe svar på dette fra noen, men har nå fått det til og velger å skrive her hvordan, i tilfelle noen andre kommer borti det samme. Jeg prøvde noe så enkelt som å brenne ved hjelp av Pinnacle og direkte til DVD og da ble resultatet perfekt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •