Frustrert JVC-eier - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,802
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ailnrock
    Da har tven kommet tilbake fra 2uker hos JVC Norge, de hadde oppdatert software og byttet en nett-del(?). Da jeg hengte opp tven igjen var det akkurat samme feilen....

Butikksjefen på elprice bor 4 hus bortiforbi meg her så ringte å spurte om han kunne komme bort å se at jeg faktisk snakket sant, om jeg skulle ta dette med opp med JVC følte jeg at hans ord var sterkere enn mitt, men det ville ha IKKE. Så jeg kjørte tven ut, og den virket i butikken. J**** sleipt!!!!
    Den skal nå stå der for testing, noe jeg mener er meningsløst......Hva kan jeg gjøre?

Har de rett til å prøve reperasjon to eller tre ganger? Han sa 3, jeg mener jeg har lest 2....
    Synes dette virker veldig rart dette. Har du eliminert alle andre lokale feilkilder?. Tenker da f.eks på om 230v vegg kontakten gir riktig spenning (ikke i er en dimmet krets), 230v strømkabelen er i orden, andre IR kilder som kan hindre at fjernkontrollen virker, og andre merkelige feil som krypstrøm fra en annen jordet antenneledning eller andre tilkobblet utsyr, feil ved det elektriske anlegget der man i et it et IT nett kanskje har forskjellig potensiale mellom fasene og jord, eller at det er feilkobblet noe i TN nettet. IT og TN nett

Har ellers også hørt 3 ganger når det gjelder "prøve reperasjoner" før kunden har rett på å heve kjøpet å få pengene tilbake innenfor garanti tiden.
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg endelig fått fikset denne saken.

FIkk telefon fra elprice idag etter jeg ga dem veldig klar beskjed igår. Så de ringte meg å tilbudde meg ny tv. Jeg sa jeg ville ha pengene tilbake, og selvfølgelig hadde de en regel der også. Jeg fikk bare 12000 (ga 13000 for et år siden), de viste meg en paragraf i kjøpsloven. Den har nå stått til testing hos de i 4 dager. De påstod at de ikke hadde funnet feil, så plumpet det ut av en bekjent av meg som jobber der "joda, den ville jo ikke på igår......" Da satt sjefen et stygt blikk i han, og prøvde å forklare dette vekk. Snakket med han nå nettopp, og han fortalte at det var sant, tven ville ikke på, men det ville ikke hun innrømme. Makan til sleipheit skal du lete lenge etter!!!! Kommer aldri til å sette min fot der igjen. Men nå er det leiting etter ny tv som gjelder God kveld!

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var godt å høre!

Hva er det for noe i veien med visse folk? Prøve å dekke over feilen? Makan til drittsekker altså - men det er jo også slike som ofte blir ledere......
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jo lime inn denne saken her også, om han karen her, bur i samme by som meg..Akkurat samme butikk
    DinSide Økonomi - - Elprice vil ikke heve kjøpet

Dette er enden på visa, Lefdal kom til unnsetning og ga gutten ny pc:
    - Burde tatt oss mer seriøst
    Takk og lov for at jeg ikke har planer om å handle noe fra Elprice.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er det verste jeg har opplevd værtfall. Nå skal ikke jeg greie alle elpricebutikkene under en kam da, noen er kanskje bedre. Jeg kommer aldri til å handle der igjen uansett Så nå handler jeg meg A656 hos MPX eller en annen nettbutikk, altid vært skeptisk til å handle større ting på nettet med tanke på å sende det i retur ved feil, men det blir vel ikke verre enn jeg har hatt nå så

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,802
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var dårlig reklame for den Elprice butikken.
    Godt at de tross alt har ærlige medarbeidere også da, som tar kundene på alvor.

Det var fint dette løste seg til slutt, håper du blir mer fornøyd og får en mer problemfri TV fremtid med ditt neste valg. Det synes jeg du fortjener nå.

Mvh
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, de har drete seg loddrett ut.

Takk skal du ha skal bli deilig å få ny tv nå!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Imponerende, sikker på at tven i det hele tatt har værdt sett på de andre gangene den har vært inne ?
    Sjokkerende at de lyver om feilen i apparatet! Flott at slike saker kommer frem, da vet man hvilke forhandlere man ikke bør ha noe som helst med å gjøre!

De påstod at de ikke hadde funnet feil, så plumpet det ut av en bekjent av meg som jobber der "joda, den ville jo ikke på igår......" Da satt sjefen et stygt blikk i han, og prøvde å forklare dette vekk. Snakket med han nå nettopp, og han fortalte at det var sant, tven ville ikke på, men det ville ikke hun innrømme. Makan til sleipheit skal du lete lenge etter!!!!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke anelse, det som sto på verksted-rapporten første gang var at den var langtidstestet, og renset alle kontakter, andre gang nå hadde de oppdatert software, og byttet en "nett-del". Så vet ikke helt hva jeg skal tru. Deilig å slippe å tenke på det mer værtfall

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •