Råeste Hjemmekino eller ? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 36 av 36
    Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HenningHG
    Tar vekk kabler når man tar bilder. Tror Akto nevte det i en "Howe to" ta bilder av hjemmekino. Ser langt ryddigere ut. Men i det rommet hadde vel ikke hatt så mye å si.
    Det ser jeg også i reklamebrosjyrer og må bare si at det er idiotisk i mitt hode. Skal man demontere deler av utstyret som ikke er så pent som man gjerne vil? Og ta bilder av noe som ikke virker?

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må være et rent hælvete og kjøre kalibrering på dette oppsettet ja :-O

Intermediate B&W Spydeberg sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    539
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vanvittig

Synes dette ser helt vanvittig ut jeg.
    Definisjonen på galskap er å hele tiden gjenta samme handling og forvente et nytt resultat.

Men det ser jo ut som om denne karen har noe å gå på i forskjellige løsninger, vinklinger og oppsett.

Så ut ifra den definisjonen på galskap, er jo dette helt fornuftig.:-D

Intermediate stapedius sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å hellige ... For en vanvittig 'greie'.. 40 mill i duppeditter man knapt har hørt om. Skulle gitt mer enn den vanlige 'kinotaksten' for å oppleve det der, det er sikkert..

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stevac
    Ser ingen ledninger på McIntosh forsterkerne?
    Mener å huske at gulvet var konstruert med kabelganger.

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ole-J
    Jeg synes det er på sin plass å slutte å være negativ ovenfor andre fordi de har valgt å bruke millioner av dollar på en hjemmekino.
    Hehe!

Intermediate stapedius sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Good point! Se hva dollar'n står i! Sett på maken

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1 tråd? Dette er vel fjerde eller femte tråden om dette anlegget.....
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    I mine øyne er det like tullete som Ferrari eller Porsche. Kjør på hvis du har råd ;-)
    Ferrari synes jeg absolutt ikke er tullete! Men dette derimot? Helt fjernt!

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet her er mange og overveldende.

At det er stygt er jo bare en mening (min) men det er da ingen fornuft i å ha høytalere i ring og forsterkerne foran. Pluss at det var et stort rot.

Bildeoppsettet var derimot litt imponerende i størrelse og mulig kvalitet. Men som resten virker det som overkill.

Det er faktisk heller ikke etisk riktig at noen kan bruke så mye penger på seg selv. Jo Nesbø har vært inne på dette med umoralsk kapitalisme. Han har derfor gitt hele overskuddet fra "Hodejegerne" til en veldedig stiftelse!! Nesbø er ikke i nærheten av å ha så mye penger som denne karen tydeligvis har.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Det er faktisk heller ikke etisk riktig at noen kan bruke så mye penger på seg selv. Jo Nesbø har vært inne på dette med umoralsk kapitalisme.
    Veldedighet får være for spesielt interesserte. Jeg bruker alt jeg kan/har på min(e) hobby(er) og skjemmes ikke for det.
    Kunne denne kinoen med fordel vært mer akustisk riktig, og mørk, avlang 'typisk' kino-form ? selvfølgelig. Men at hjemmekino interesserte/entusiaster prøver å idiot erklære en som lever drømmen blir for meg uforståelig.

Ja det er mennesker som sulter, og ja det hugges regnskog (går det ann å få høyttalere med 100% regnskogtre ?? ), men det kommer det alltid til å gjøre, tough luck. Livet er for kort til ikke å nytes til det fulle hver dag.

Edit. Hvem f..n er Jo Nesbø ??
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Newcomer rwksz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    wow... madness!!

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Veldedighet får være for spesielt interesserte. Jeg bruker alt jeg kan/har på min(e) hobby(er) og skjemmes ikke for det.
    Kunne denne kinoen med fordel vært mer akustisk riktig, og mørk, avlang 'typisk' kino-form ? selvfølgelig. Men at hjemmekino interesserte/entusiaster prøver å idiot erklære en som lever drømmen blir for meg uforståelig.

Ja det er mennesker som sulter, og ja det hugges regnskog (går det ann å få høyttalere med 100% regnskogtre ?? ), men det kommer det alltid til å gjøre, tough luck. Livet er for kort til ikke å nytes til det fulle hver dag.

Edit. Hvem f..n er Jo Nesbø ??
    Jo Nesbø er norgest mest kjente krimmforfatter(bl.a. bøkene om Harry Hole OG vokalist og låtskriver i "Di derre" de har hatt hauger mned hit sanger. I tillegg er han siviløkonom og har jobbet i finanssektoren lenge..........
    Link

Jeg refererte til kapitalister(noe jeg tolker som rike mennesker). Definer selv om du passer inn.

Utsagnet om mennesker som har det vanskelig bekrefter vel bare at "nicket" ditt passer på deg!

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo Nesbø er norgest mest kjente krimmforfatter(bl.a. bøkene om Harry Hole OG vokalist og låtskriver i "Di derre" de har hatt hauger mned hit sanger.
    Dette underbygger bare mitt ønske om å gjøre det stikk motsatte av denne personen. Sist bok jeg leste var Knut Hamsuns 'svermere' (fordi jeg måtte på skolen) også skrev jeg bokomtale av filmen. Lite visste jeg (da) om at filmen var annerledes . Og 'di derre'.. Beklager men det ville jeg aldri funnet på å trekke frem som noe positivt.

Jeg refererte til kapitalister(noe jeg tolker som rike mennesker). Definer selv om du passer inn.

Utsagnet om mennesker som har det vanskelig bekrefter vel bare at "nicket" ditt passer på deg!
    Jeg har, som jeg håper og tror de fleste andre, både ønske og som mål å komme i besittelse av så mye rikdom/penger som mulig. Leve den amerikanske drømmen om du vil. Jeg vil ha det så gøy som mulig, hele tiden så lenge jeg lever. Og ting som er gøy koster somregel penger.
    Jeg vil at alle skal gjøre det DE synes er gøy/rett, ikke det som JEG mener er rett. En vesentlig forskjell.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Jeg har, som jeg håper og tror de fleste andre, både ønske og som mål å komme i besittelse av så mye rikdom/penger som mulig. Leve den amerikanske drømmen om du vil.
    Det gjør heldigvis ikke alle, da hadde hele verden gått til ******* :twisted: Se hva som skjer med Islendingene som prøvde akkurat det du snakker om.:roll:

Avslutter dette nå siden det både er off topic og ekstremt provoserende

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med tanke på at tråden omhandler en hjemmekino til 42 mill. så mener jeg at vi er godt innenfor topic.
    Og provoserende ? Ja, ingen skal komme å fortelle meg at jeg burde bruke mindre av mine egne penger på meg og mine. Alt er ikke for alle, en realitet.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •