Prog. scan?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Prog. scan?

Newcomer doberman sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Prog. scan?

Heisann igjen.
    Har en rimelig dvdspiller som det visstnok skal være progressiv scan på. Jeg lurer på hvordan jeg kan se om det virkelig ER progressiv scan på den, da FØR jeg kjøper svindyre kabler. Skal være instilling for det, hvis jeg bare finner rett firmware. En annen ting jeg har lest er at progressiv scan bare fungerer med NTSC signal, kan dette stemme?

Og sist lurer jeg på om jeg faktisk tjener noe i bildekvalitet når jeg skifter fra s-video til component, da med prog.scan, hvis spilleren er billig og kabelen likeså.

hvis noen kan anbefale rimelige kabler vil det være fint!

Kommer sikkert sterkere tilbake når man får lært/prøvd litt mer

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har en rimelig dvdspiller som det visstnok skal være progressiv scan på. Jeg lurer på hvordan jeg kan se om det virkelig ER progressiv scan på den, da FØR jeg kjøper svindyre kabler. Skal være instilling for det, hvis jeg bare finner rett firmware. En annen ting jeg har lest er at progressiv scan bare fungerer med NTSC signal, kan dette stemme?
    Det bør være en intilling for det i menyene ja. Har produsenten lagt ut så mange firmware versjoner da? Er det ikke det mest naturlige å velge den siste releasen? Progressiv scan fungerer i både PAL og NTSC. Men det har frem til senere tid kun vært tilgjengelig i spillere med NTSC system.

Og sist lurer jeg på om jeg faktisk tjener noe i bildekvalitet når jeg skifter fra s-video til component, da med prog.scan, hvis spilleren er billig og kabelen likeså.
    Definitivt. Det blir vanligvis se-bare forskjeller. men det kommer også ann på sender og mottaker hvor stor forskjell det er.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •