Vil dette fungere? Se bilde

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Vil dette fungere? Se bilde

Vil dette fungere tror dere? PDP-507XA og SX-SW606 er forresten av merket Pioneer.

I tilfelle vil denne handlelisten være fornuftig?

ACER L5100: Komplett.no - Acer Aspire L5100 Athlon 64 X2 4400 2GB, 320GB,DVD-RW,WLAN, VHP HTPC
    Logitech diNOVO Edge: Komplett.no - Logitech diNovo Edge Norsk trådløst keyboard Tastatur til HTPC
    XBOX360 lydkabel: Komplett.no - Monster Xbox GLX360 FO-10, Optisk Toslink , 3.05 meter, Kun for 360 Lydkabel mellom XBOX360 og enten subwoofer (SX-SW606) eller TV-Tuner (ALTIBOX HD)
    TV-TUNER - TV HDMI: Komplett.no - Skjermkabel HDMI-HDMI M/M 2m HDMI kabel mellom TV og TV-tuner
    TV-TUNER - SPDIF: Komplett.no - Lydkabel Optisk TOSLINK M/M 1 m (S/PDIF) Lydkabel mellom TV-tuner og subwoofer

Veldig fint å få noen innspill her slik at jeg ikke kjøper inn masse utstyr jeg egentlig ikke trenger

Intermediate Snooky sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis jeg leser tegningen din rett kobler du HTPC til TV med HDMI og til reciver med optisk. Tuneren (eller hva det er tegnet inn nede til venstre) er også koblet til TV med HDMI, men bruker digital coax til receiver. Xbox er koblet til TV med komponent, og til receiver med optisk. Dersom denne tolkningen stemmer, og receiveren har de nødvednige inngangene, vil det fungere.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snooky
    Hvis jeg leser tegningen din rett kobler du HTPC til TV med HDMI og til reciver med optisk. Tuneren (eller hva det er tegnet inn nede til venstre) er også koblet til TV med HDMI, men bruker digital coax til receiver. Xbox er koblet til TV med komponent, og til receiver med optisk. Dersom denne tolkningen stemmer, og receiveren har de nødvednige inngangene, vil det fungere.
    Du har tolket det rett. Håper bare at jeg har tolket det rett i forhold til inngangene på SX-SW606 subwooferen som man godt kan kalle en aktiv reciever sub i mangel på et bedre ord.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •