Hvilket format ? DVD fra pc til Pana PX80.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilket format ? DVD fra pc til Pana PX80.

Hei !

Jeg har koblet bærbare pc'en til PX80'en med HDMI kabel. Spiller av med Quicktime. Godt fornøyd med bilde og synes faktisk lyden ble bedre.

Spørsmålet et faktisk. Hvordan vet jeg hvilket format som vises ? 720p eller høyere ? Her var det plug and play og så virket det. Som nevnt er ikke sikker på hvilken oppløsning som vises.

(Ønsker ikke å state diskusjonen om hva vi klarer å "se". Bare vite eksakt hva som brukes).

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner ikke så godt til PX80, men min PX70 viser de forskjellige modusene oppe i venstre hjørne mens den leter gjennom etter hvilket signal den har på HDMI inngangen. Hopper så tilbake til den oppløsningen den faktisk finner, står der et lite øyeblikk. Vil tro dette er en mulighet på din TV også.

I tillegg vil jeg tro du kan se dette på innstillingene til skjermkortet ditt også?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk du har rett. Oppløsningen kommer opp i venstre hjørne, men kun et sekund eller to. Fant det når jeg endret på oppløsningen på skjermkortet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •