Prosjektor eller TV til film/spill?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Prosjektor eller TV til film/spill?

Sitter i dag med en PV70-plasma som hovedskjerm, men skal gå til innkjøp av enda en bildefremviser til ett annet rom, og lurer på om jeg bør gå for plasma eller projektor.

Lyd og bildekilden blir en HTPC både for film og TV, og muligens en X-Box 360 for spilling også. Vil hovedsaklig bli brukt til filmer og TV-serier i HD-format.

Sitteavstanden vil variere fra 3 til 6 meter, prisklasse 10-15k.

Hva ville dere valgt?

Newcomer AV-Marius sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, mye avhenger av hvor stort bilde du skal ha. En projektor gir jo større bilde for pengene om du skal over 60 tommer. Skal du "normalstørrelse" på bildene dine ville jeg plukket med meg en LCD. Plasma er ikke å foretrekke til spilling og pc bruk...

Active Zcum sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    399
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis du vil kjøre HD signaler, så vil du uten tvil få større utnyttelse ved å kjøre projektor, samtidig så er følelsen ved film på en projektor mye bedre, får en større helhetsfølelse, lav lyssetting, litt god lyd og et stort bilde, gjør at du nyter filmer mye bedre.

personlig ville jeg aldri sett på nyheter, programmer eller noe slikt på projektor, det blir litt for stort for min del, men til film og spill....Alfa Omega. Iallefall om det er snakk om HD.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •