For et halvt år siden så kjøpte jeg meg en JVC 42", til 13000kr. Det gikk 1 måned før den plutselig ikke ville på, skjermen var helt svart. Jeg kjørte ut til butikken med tven for å levere den inn, men da de plugget den i veggen der, så virket den!!! Flau kjørte jeg hjem igjen, og den virket her hjemme. Dette skjedde enda en gang, tven ville ikke på, og jeg kjørte ut til byen, og den ble sendt til repereasjon i Oslo. Dette tok tre uker, fikk tven tilbake og det sto "fant ingen feil" på rapporteen fra den, gikk hjem og den virket. Nå idag skjedde det for tredje gang, og jeg ringte ut til dem sur og gal, sa jeg ville ha ny tv, men dette var uaktuelt. Hvordan ligger jeg an med reklamsjon, noen som kan hjelpe meg? Dette er tredje gang, men de har jo egentlig ikke funnet feil.

Det skal sies at under 2 av disse 3 tilfellene så har strømmen gått i huset, og vært borte i en halv time. MEN, tven er koblet til en "padde" og det er en forsterker, dvdspiller, hdmi-switch også, alle disse virker uten problemer. Noen som vet hva problemet kan være?