UPS til hjemmekino - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da jeg hadde crt, og fikk høre at hvis man var uheldig ved et strømbrudd mens projektoren var på kunne rørene ryke. Da rørene skulle koste 8K per stk eller noe sånt fikk jeg en off-line ups til projektoren.
    Jeg tenkte da at hvis strømmen gikk, da hadde jeg tid å slukke for projektoren på vanlig måte slik ingenting skjedde med den.
    Dette var en vanlig 800 watt MCE ups for pc siden projektoren ikke tok så mye strøm mens den var på.
    Du kan kjøpe den billigt av meg hvis du vil....

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,803
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Da jeg hadde crt, og fikk høre at hvis man var uheldig ved et strømbrudd mens projektoren var på kunne rørene ryke. Da rørene skulle koste 8K per stk eller noe sånt fikk jeg en off-line ups til projektoren.
    Jeg tenkte da at hvis strømmen gikk, da hadde jeg tid å slukke for projektoren på vanlig måte slik ingenting skjedde med den.
    Dette var en vanlig 800 watt MCE ups for pc siden projektoren ikke tok så mye strøm mens den var på.
    Du kan kjøpe den billigt av meg hvis du vil....
    CRT projektorer kunne kanskje i værste fall få spotburn hvis ikke de ble lukket ned på riktig måte og ikke alt som skal sikkre mot dette virker som det skal. Har også kjørt litt med UPS på CRT projektorer, men det var en UPS med galvanisk skille trafo på utgangen, så det var mest pga tanken på egen sikkerhet når noe skulle gjøres justeres på internt i litt områder med litt høye spenninger under drift.

Kunne vært interessant å vite litt mer om den UPSen du kan selge. Det kan vi kanske ta videre på pm. :-D
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •