Hei alle sammen!

Er ny her, men har sett litt rundt på forumet, og det virker som om folk sitter på veldig mye kunnskap om A/V utstyr.

Det jeg lurer på er hvor jeg kan finne en opptaker som kan ta Komponent eller VGA, samtidig som den viser det den tar opp via HDMI, DVI eller VGA uten for mye forsinkelse av signalet.

Grunnen til at jeg lurer på dette er at jeg kunne tenkt meg å tatt opp ting fra PS3`en min.

Oppsettet i hodet mitt var i grunnen enkel:

PS3 ===> Opptaker ===> Skjerm

Men det er ikke så enkelt

Jeg ser at jeg trenger en HD Fury for å dekode HDCP signalet fra PS3`en. HD Fury er, som sikkert kjent, DVI inn og VGA ut... Så da trenger jeg en kabel fra VGA til Komponent (HP sin kabel f-eks.) og for å koble PS3`en til HD Fury så trenger jeg HDMI til DVI kabel (Har det pr. idag pga Samsung LCD monitor)
Opptakeren må enten ta VGA eller komponent, og hvis den ikke kan vise det den tar opp samtidig, så må jeg ha en HDMI splitter (f-eks. Gefen Splitter 1:2 HDMI) for å kunne ha ett signal til skjerm og en til opptaker...

Men fremdeles, uansett om jeg har splitter eller ei, så trenger jeg en opptaker som har DVI eller komponent inngang, og helst som kan ta 720p eller bedre!

PS3 =HDMI/DVI=> HD Fury =VGA/Komponent=> Opptaker =HDMI/DVI/VGA=> Skjerm

PS3 =HDMI=> HDMI Splitter =HDMI/DVI=> Skjerm
Utgang to =HDMI/DVI=> HD Fury =VGA/Komponent/DVI=> Opptaker

Noen som klarer å hjelpe meg? Har ikke all verdens med penger heller, så billig er bra for meg...