Bruke laptop på en samsung lcd tv.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bruke laptop på en samsung lcd tv.

Hei! Jeg har hittil brukt min 27" samsung lcd tv(med inngang for VGA kabel) som pc skjerm for min acer aspire 5720ZG og dette har fungert veldig bra Men plutselig fungerer det ikke lenger Hadde med pcen til besteforeldrene mine, hvor jeg har brukt tv ut utgangen på pcen. Oppdaterte også driver til skjermkortet og gjorde litt slikt.

Problemet nå er at jeg ikke får VGA utgangen på laptopen til å virke skikkelig Må bruke tvut utgangen for å få bildet på skjermen, men dette er langt ifra like bra bildet. Skjønner ikke hva som har skjedd, har prøvd å sjekke alle innstillinger på skjermkortet, og i kontrollpanelet for kortet. Har til og med rullet tilbake driveren for å se om det kunne være problemet, men hittil uten resultat

Det som også er litt merkelig er at når jeg er inne på kontrollpanelet dukker tven opp, jeg kan skifte oppløsning og velge modus akkurat som før, men det er ikke noe bildet på den!

Har prøvd også med andre kabler og andre skjermer så skal ikke være noe problem med eksternt utstyr!

Laptop: Acer Aspire 5720ZG
    TV: Samsung 27" (med VGA inngang)
    Skjemkort: NVIDIA GeForce 8400M GS

Håper noen har noen gode svar på problemet mitt;D

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du forsøkt å bruke hurtigknappene på tastaturet ?
    FN-tast nederst til venstre på tastaturet, i kombinasjon med en av F1,F2,F3, osv, en av dem skal ha et bilde av en skjerm eller 2.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jaja...og da er det akkurat som den finner skjermen, oppløsningen på skjermen endrer seg(bruker klonemodus) men kommer forrtsatt ikke noe bilde på tven

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •