Trenger VGA HUB

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer QuiNlan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger VGA HUB

Ja, jeg trenger VGA hub, da jeg nylig har gått til innkjøp av xbox 360. Har kun en vanlig lcd-skjerm ved siden av projektoren, der det kun er èn DVI inngang. Problemet er at jeg ikke gidder å skru på projektoren for å bruke xboxen, noe jeg må per dags dato. Hadde vært fint hvis jeg kunne brukt lcd-skjermen for å ikke "sløse" med levetiden til pæra.

Til det trenger jeg en VGA-HUB. Hvor får jeg kjøpt en slik en? Kan for den slags skyld være component inngang og, ved siden av 1 til 2 VGA innganger.

Takk på forhånd!

-QuiNlan

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av QuiNlan
    Ja, jeg trenger VGA hub, da jeg nylig har gått til innkjøp av xbox 360. Har kun en vanlig lcd-skjerm ved siden av projektoren, der det kun er èn DVI inngang. Problemet er at jeg ikke gidder å skru på projektoren for å bruke xboxen, noe jeg må per dags dato. Hadde vært fint hvis jeg kunne brukt lcd-skjermen for å ikke "sløse" med levetiden til pæra.

Til det trenger jeg en VGA-HUB. Hvor får jeg kjøpt en slik en? Kan for den slags skyld være component inngang og, ved siden av 1 til 2 VGA innganger.

Takk på forhånd!

-QuiNlan
    VGA til DVI konverterings komponent altså? DVI er vell HDMI samme greia som HDMI (Uten AUDIO).. Har du HDMI inngang på TVn din? Tror disse VGA-HDMI konverteringsapparatene er litt enklere å få tak i pr idag..

Er ute etter en slik sak selv så vi er i samme båt.. Skal sifra om jeg finner..

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om vi kikker etter samme sak

Jeg er ute etter en hub der jeg kan koble til forksjellige kilder, med kun èn utgang slik at jeg kan switche mellom kildene. I mitt tilfelle blir det xbox360 og PC. Har ikke helt satt meg inn i HDMI verdenen, da jeg ikke bruker det. Bruker vanlig 5BNC på min projektor som er koblet til VGA utgangen på PC'en, pluss at jeg bruker component signalet fra xboxen. Jeg vet at det finnes en adapter fra component til VGA, slik at jeg er ikke avhengig av å få tak i en hub med component inngang. Kult om du hadde finni noe uansett!

-QuiNlan

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det kanskje en KVM-switch du er ute etter?

KVM: Multi VGA inn, en/flere VGA ut.

Finnes i et utall varianter og produsenter.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja takk.

Det var akkurat en slik jeg var på utkikk etter. Genialt!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •