Sony 50" back projection LCD problemer med HDMI

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony 50" back projection LCD problemer med HDMI

Hallo

Vet ikke om dette er riktige forumet å stille spørsmål i, men fant ikke noe mer passende:

Jeg har en Sony 50" back projection LCD som jeg prøver å få HDMI fra laptop til å virke mot. Har en Dell XPS med egen HDMI utgang, og også testet med en kamerats laptop som brukte DVI-->HDMI converter. Samme resultat for begge, fargene på TV'en ble rare og skjermbildet er uklart. Det ser nesten ut som man kjører med 16 farger.

Eksakt det samme har også skjedd mot et annet Sony-apparat (LCD men ikke back projection).

Bruker relativt oppdaterte Nvidia-drivere, om det skulle ha noe å si.

Beklager at jeg ikke har eksakt modellnavn på TV'et foran meg akkurat nå. Siden det ser ut til å være et mer generelt PC-->Sony HDMI-problem bør det uansett ikke være kritisk informasjon.

Noen som vet hva som er galt, eventuelt hva jeg ikke har konfigurert godt nok?

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det kan ha noe med hvilket signal man sender ut fra PC'en. Det vil være forskjell på om man sender et komponent eller RGB signal over HDMI kabelen. Prøv og se om du finner noen innstillinger for dette i driverne til grafikkortet. Ikke sikker på om det hjelper, men verd et forsøk.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •