Kjøping av HDMI\DVI til kobling av tv og utstyr

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøping av HDMI\DVI til kobling av tv og utstyr

Hei!
    Har fått Sony KDL-40D3000 i hus. Trenger så en kablel til og forbinde min Dell XPS M1710 med Nvidia GO 7900GTX (har sånn DVI ett eller annet ut bak). Ser på nettet at jeg har "There's also a DVI-D port for displaying digital content over an HD-ready display"

Jeg kommer til og anskaffe meg PS3 på sikt med tanke på blueray.

Hvilke HDMI kabel anbefaler dere. Noen som vet om noen billige noen. Bur i Bergen. Om jeg trenger HDMI 1.3 vet jeg ikke.

Kansje jeg bør gå for en HDMI kabel med DVI\HDMI omformer? Kabel lengde bør være 1-2meter

Kan en DVI\HDMI omformer virke som HDMI\DVI? sender den begge veier uansett?

Min PC: Gaming Gear for Dads and Grads - Dell XPS M1710: Full Review - Review by PC Magazine

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Godt spørsmål!! Lurer på bortimot akkurat det samme. Fikk selv 40D3000 for 3dager siden og har også et 7900GT skjermkort. Stakk innom C.Ohlson igår og kjøpte en VGA kabel for å koble pc'n til tv'n. Rådet jeg fikk der var at VGA fungerer bra og at det er sjelden en får fullt utbytte av en HDMI kabel så lenge det ligger lite HD materiale på pc'n.

Dette har jeg lite peiling på, men skal teste ut VGA kabelen idag. Måtte kjøpe lyd kabel i tillegg så litt tungvindt.

Noen som kan komme med tips angående hva som er best...?
    Er f.eks DVI kabel mye bedre enn VGA tilkobling?

:???:

Hjemmekino.no - Guide - Koble PC til TV

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •