HD-DVD og BR

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: HD-DVD og BR

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HD-DVD og BR

Jeg ser masse innlegg om hvilket format som er best og som evt overlever "krigen". Har ikke tenkt å ta opp denne tråden i dette innlegget.

Nå overveier vi (helst junior) å "oppgradere" PS2'en til en 3'er. Hans hovedargument er selvsagt BR spilleren (vistnok markedets rimeligste....).
    Etter å ha hørt på argumentene over noen tid har jeg begynt å intressere meg litt for saken.

Hos oss er vi avhengige av at filmer er tekstet på norsk for at hele familien skal ha glede av dem (også voksne). Hittil har det ikke lykkes meg å finne verken HD-DVD filmer eller BR filmer hvor det reklameres med norsk tekst.

Er det norske (skandinaviske) utgivere (teksterne) som er sent ute, eller er vi bare altfor tidlig inne i produktsyklusen?

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utvalget av film med norsk tekst er ikke veldig stort enda. Noe finnes og mer kommer, men det tar nok litt tid... Det meste har engelsk tekst (i det minste).

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skulle tro det meste av det som selges i butikker (som Free Record Shop) og som ikke er merket "IMPORT" har norsk tekst. Hvorvidt denne informasjonen er grei å finne på forhånd vet jeg mindre om Men butikken burde vite, om dem tar feil har du vel reklamsjonsgrunnlag...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan ikke snakke for blu ray, men ser at mye av det som står i hyllene for hd-dvd sin del er kun engelsk tekst. antar at dette desverre gjelder begge formater enn så lenge.

Active big T sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    487
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For meg virker det som de fleste sone b filmer har norsk tekst. Jeg har kun kjøpt 4 filmer ennå men alle har norsk tekst, har kjøpt fra play.com og i butikker her i Norge.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •