Logitech Harmony 885 døde.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Geir&Merethe sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    145
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Logitech Harmony 885 døde.

Hei.
    Har ett problem, min logitech Harmony 885 døde sånn plutselig for meg.
    Den døde og ett par ganger fikk jeg den i gang ved hjelp av å ta inn og ut batteriet, men så sluttet også dette trikset å fungere.
    Nå er den helt død. intet liv what so ever.
    Noen med lignende problemer?
    Jeg har en mistanke om at det kan være batteriet som lurer fjernkontrollen, det sto i display at det var fult men.... ?
    Før jeg går til innkjøp av nytt batteri vil jeg lufte problemet her, vet noen forøvrig hvor man får tak i batteri til denne?

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Geir&Merethe
    Hei.
    Har ett problem, min logitech Harmony 885 døde sånn plutselig for meg.
    Den døde og ett par ganger fikk jeg den i gang ved hjelp av å ta inn og ut batteriet, men så sluttet også dette trikset å fungere.
    Nå er den helt død. intet liv what so ever.
    Noen med lignende problemer?
    Jeg har en mistanke om at det kan være batteriet som lurer fjernkontrollen, det sto i display at det var fult men.... ?
    Før jeg går til innkjøp av nytt batteri vil jeg lufte problemet her, vet noen forøvrig hvor man får tak i batteri til denne?

Dette skjedde med min 895 omtrent 1 måned etter kjøp, da henvendte jeg meg bare til der jeg kjøpte den og så skaffet de meg nytt batteri på under en uke. Etter det har jeg ikke hatt problemer med den, men de hender den skrur seg av og tar litt lang tid før den reagerer

Newcomer Geir&Merethe sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    145
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    drit å dra. Nå kjøpte jeg nytt batteri til fjernkontrollen da garanti tiden var ute og jeg har kjøpt den brukt og aner ikke hvor forrige eier kjøpte den.
    Batteriet var IKKE billig! Så for etterkommere. Gled dere til det klikker :/
    Uansett, fjernkontrollen fungerer like bra som en murstein!dvs man kan ikke kontrollere noe med den, den slår seg ikke engang på.
    Sjekket laderen opp med en venns 885 og det funket fint, hadde jeg vært litt smartere tidligere hadde jeg sjekket med hans batteri før jeg kjøpte nytt, men den gang ei.
    Uansett, tips? Er denne værd å sende inn på service? Finnes det noen andre gode alternativer til multifjernkontroll der ute??

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •