Hvordan koble sammen tv'er???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan koble sammen tv'er???

Hvordan kan jeg koble sammen tv, slik at jeg kan se det samme som personen ser i første etasje?

Tidligere ble dette gjort med en coaxkabel ut fra videoen ned til mitt tv. Men i disse nymoderne tider er jeg ikke sikker på hvordan jeg skal gjøre dette. Går det over nettverket på noen måte? (Jeg har bredbånd tv). Så cluet er at jeg skal kunne se fotball i alle etasjer, uten å kjøpe mange dekodere

Men er det andre måter å overføre signalet på? F.eks en streambox, eller trådløst? Erfaringer innen dette mhp signaltap osv?

Håper på god hjelp som vanlig.

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asaf
    Hvordan kan jeg koble sammen tv, slik at jeg kan se det samme som personen ser i første etasje?

Tidligere ble dette gjort med en coaxkabel ut fra videoen ned til mitt tv. Men i disse nymoderne tider er jeg ikke sikker på hvordan jeg skal gjøre dette. Går det over nettverket på noen måte? (Jeg har bredbånd tv). Så cluet er at jeg skal kunne se fotball i alle etasjer, uten å kjøpe mange dekodere

Men er det andre måter å overføre signalet på? F.eks en streambox, eller trådløst? Erfaringer innen dette mhp signaltap osv?

Håper på god hjelp som vanlig.

Jeg bruker en trådløs "dings" fra "dings"eksperten Clas Ohlson, den er en bitteliten "dings" som stikkes rett inn i scart utgangen på boxen din og den andre enden inn i ønsket tv. Følger også med en "dings" som forlenger fjernkontroll signalene dine så du kan skifte kanal fra der du sitter.

Funker bra hos meg.

Mvh. "DINGS" Kongen

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Topp!

Har du link?

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asaf
    Topp!

Har du link?
    Clas Ohlson - Trådløs sender TV og video Lyd og bilde El og elektronikk handle bestill postordre

Du finner et lite knippe produkter der som kan være av interesse.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •