"Billig-utgaver" av DVD filmer / Dårlig kvalitet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Angry "Billig-utgaver" av DVD filmer / Dårlig kvalitet

Er det bare meg eller har dere andre også irritert dere over de "Europris/Nille" utgavene av DVD filmer som selges.

En enkel måte å se om det er en billig utgave (foruten pris) er å lete etter de fire flaggene til Norge, Sverige, Danmark og Finland på. Finner du disse ved siden av hverandre oppe eller ned på coveret så bør du styre unna. Billedkvaliteten (og lyd) er mye dårligere enn det filmer burde være på DVD format. Har dessuten merket at noen av disse har en "Commodore 64"-meny samt mangler tekst.

Styr også unna alle "Two-pack" utgivelser med flere filmer i en forpakning.

Hva synes dere?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    100% enig, skyr sånne som pesten. Det er vel gjerne Scanbox som driver med det der, og alle filmentusiaster burde igrunnen hate Scanbox. De jeg har mangler forøvrig ikke tekst, de har tvunget. Et par av dem er også kjøpt i Danmark, og de har tvungen tekst på dansk/svensk/finsk/ungarsk, noe som er bittelitt irriterende.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    100% enig, skyr sånne som pesten. Det er vel gjerne Scanbox som driver med det der, og alle filmentusiaster burde igrunnen hate Scanbox. De jeg har mangler forøvrig ikke tekst, de har tvunget. Et par av dem er også kjøpt i Danmark, og de har tvungen tekst på dansk/svensk/finsk/ungarsk, noe som er bittelitt irriterende.
    Ikke alle 5 på en gang, håper jeg;-)
    Ellers så støtter jeg det som skrives. Kjøper selv aldri filmer på Nille. Styr også unna piratkopier fra Thailand etc. :twisted:

Newcomer bigscreen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Støtter den om scanbox, de har veldig mye dårlig overføring på sine filmer.
    Har kjøpt mest sone 1 filmer da de av en eller annen merkelig grunn stort sett har bedre kvalitet på bilde, tross NTSC formatet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •