DVD-spiller m/HDMI for <-1kkr?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVD-spiller m/HDMI for <-1kkr?

Ser at Grundig har en DVD-spiller (grundig GDP3560) med HDMIutgang, oppskalering opp til 1080p (ifølge div utenlandske websites), osv, som elgiganten.no selger for 999,-.
    ELGIGANTEN / Grundig DVD-spiller, DivX, HDMI

Dette høres jo for godt ut til å være sant. Er det det? Noen som har testet/prøvd/eier?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke prøvd den spilleren, dessverre, men Lefdal har en Thompson spiller med HDMI, og som spiller av divx, til 900,-

Denne oppskalerer også, i følge produktbladet.

Har for så vidt ikke prøvd denne spilleren heller, men DVD/Divx-spiller med HDMI til under høvdingen er nok ikke for godt til å være sant lenger.

Newcomer microfilm sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten egentlig å ha sjekka nærmere så skulle jeg tro dette er spillere med den nyeste 1080p chip'n fra Amlogic (Kina) Selve chip'n er ganske så kraftig og full av muligheter. Problemene dukker opp når ymse fabrikanter skal implementere chip'n, les firmware. Det kan gjøres bra og det kan gjøres dårlig. Oppo er et eksempel på hvordan bruke Kina produkter på en god måte. Diverse Helios spillere har vel ikke alltid klart nettop det.

Newcomer bele sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    163
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk min Oppo DV971H med hdmi og upscale til 720p for 1000 spenn på datakjeden. Er kjempe fornøyd med denne, den nye modellen til Oppo, DV981H skal ha upscale til 1080p og støtte for SACD osv... den skal visst være kanon! :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •