Hvem selger Oppo i Norge?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvem selger Oppo i Norge?

Nå har jeg hørt så mye pent om disse Oppo-DVDspillerne, og at de så fenomenale på oppskalering, HDMI og pris at det omtrent er bare å løpe og kjøpe. Men hvor skal man løpe til da? Jeg finner ingen info om hvor disse superDVDspillerne til såkalt budsjettpris er å få kjøpt. Noen som vet?

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    datakjeden.no

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    datakjeden.no
    Ah! men ikke alle butikkene ser jeg, og ingen har 981.
    thanks anyway:-)

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du på jakt etter rimelige DVDspiller så kan jeg anbefale Silverquest til 650kr på LIDL. Det høres litt sprøtt ut ,men vi tok å stilte spillerne vedsiden av hverandre og testet litt fram og tilbake. De er ikke verdt prisforskjellen på nesten 1000kr. Vi var flere personer der og sammenlignet: "CFD" "paularne" vertigo" og en person til. Alle registrert her på Avforum. Vi testet ikke på musikk så muligens det kan være forskjeller der,men begge gjorde en riktig god jobb når de matet Epson TW700. (til prisen selvsagt)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CFD
    Er du på jakt etter rimelige DVDspiller så kan jeg anbefale Silverquest til 650kr på LIDL. Det høres litt sprøtt ut ,men vi tok å stilte spillerne vedsiden av hverandre og testet litt fram og tilbake. De er ikke verdt prisforskjellen på nesten 1000kr. Vi var flere personer der og sammenlignet: "CFD" "paularne" vertigo" og en person til. Alle registrert her på Avforum. Vi testet ikke på musikk så muligens det kan være forskjeller der,men begge gjorde en riktig god jobb når de matet Epson TW700. (til prisen selvsagt)
    jeg er ikke nødvendigvis ute etter billig spiller, men Oppo 981 har jo upscaling til 1080p over HDMI, og jeg er litt opptatt av å få meg DVD-spiller som matcher den nye TV'n jeg har bestilt (Grundig Fine Arts). Jeg har en Asono DVD70 fra før av, men den er jo så gammel at det er vel ikke utganger for annet enn analogt.
    Om spilleren koster 600 eller 2500,- er ikke så viktig, og det er ikke navnet på den heller. Jeg er ute etter kvaliteten på produktet.
    Så hvis mine medAVforumere har andre tips/favoritter i prisklassen under 2500,- så tar jeg gjerne imot.

Intermediate Joey1313 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er jo ikke dette en Silverquest tråd, men jeg syns vel likevel det er på sin plass å være litt kritisk til en slik "billig" DVD spiller. Det er godt mulig at det er TW700'en som har reddet Lidl spillerens ære. Hvor gode disse spillerene virkelig er finner man ikke ut av før man har testet dem med en dårlig fremviser.

Active gurban sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skullerud
    Ah! men ikke alle butikkene ser jeg, og ingen har 981.
    thanks anyway:-)
    981 skal visstnok være rett rundt hjørnet hos datakjeden (utsalgspris 1990kr)

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skullerud
    jeg er ikke nødvendigvis ute etter billig spiller, men Oppo 981 har jo upscaling til 1080p over HDMI, og jeg er litt opptatt av å få meg DVD-spiller som matcher den nye TV'n jeg har bestilt (Grundig Fine Arts). Jeg har en Asono DVD70 fra før av, men den er jo så gammel at det er vel ikke utganger for annet enn analogt.
    Det skal sies at oppskaleringen i mange DVD-spillere ofte ikke er bedre enn den bildebehandlingen som sitter i TV'en. Da er det ingenting å hente på en DVD-spiller med oppskalering. Så lenge den har HDMI 480/576p ut, så klarer du deg fint med det.

Det er også svært liten forskjell mellom en DVD-spillere med gode komponent-utganger sammenlignet med HDMI...

Jeg kjenner hverken DVD-spilleren eller TV'en din, så jeg kan ikke uttale om ditt tilfelle.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •