Hjelp! Full krise! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er vel flere undersøkelser som er gjort som viser at de fleste er villige til å kjøpe tyvegods(og smuglersprit, tobakk osv). Det samme ble vel funnet ut når man spurte om folk var villig til å legge til noe utstyr på forsikringskravet.

Folks ærlighet er ikke lenger det den var.

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er godt mulig det, men jeg tror ikke klistremerke hadde funket her, det er en høy, smal sak (optoma ezpro 710), bunnen er kurvet og i tillegg delt, samme er resten av eksteriøret. Er jo ikke sikkert det er tyvegods da kanskje?

Og, ja, utover å være xga er ikke specsene særlig imponerende, spes slapt kontrastnivå. Derfor synes jeg ikke det var så rart at selger ville oppgradere annlegget sitt.

Heldigvis har jeg ikke brukt så voldsomt mye penger på den, kanskje på tide å oppgradere til en med bedre sortnivå..... Spørs om jeg klarer meg uten xga oppløsningen da. Ikke kjekt å være fattiglus og hjemmekinoentusiast på samme tid.

Men, uansett.... tar kontakt med qxl.

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakk med en jurist før du går videre. Skulle tro det var best å anmelde selgeren til politiet. Kanskje tar de pj'en din, men den virker jo ikke uansett. Og dersom selgeren blir dømt kan du sikkert søke om erstatning, hvis du gidder.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og, nei! jeg visste ikke at det var tyvegods!!!!!!!!!!!!!
    Det var bra..
    Tviler på at du kan bli dømt for heleri dersom du anmelder saken siden handelen er gjort via QXL.

Intermediate ProtoType sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    I mine yngre, og mindre gjennomtenkte dager, kjøpte jeg også en projektor uten å få med original kvittering (selger lurte meg til å tro det var utsalg fra et konkursbo... Lettlurt, ja!). Jeg sikret meg imidlertid en salgskvittering, uten den ville jeg vært ferdig... Etter at jeg hadde testet projektoren, og funnet ut at en LCD med 300:1 ikke var tingen (det var den gang LCD var utrolig heftig), annonserte jeg den videre for salg. Etter noen dager kom det to politifolk på døren, spesialiserte på oppsporing av gods. Projektoren viste seg å stamme fra et større innbrudd, der tyvegods for flere millioner var blitt stjålet.
    Når politiet kom på døra, hadde de ransakelsesordre? De kan ikke bare buse inn til folk uten det! I såfall ville jeg ha skaffet meg en advokat i mellomtiden til Politiet hadde fått tillatelse. På den måten hadde du unngått glattcelle tipper jeg!

Robert

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ja, de hadde ransakelsesordren, ja... Nå hadde jo jeg max uflaks, siden produktet var del av et større innbrudd, men jeg er totalt enig i at jeg på ingen måte burde blitt satt i glattcelle. De gav meg ingen mulighet til å kontakte advokat, og de tømte hele leiligheten opp ned, og når min kone ringe hjem, tok de telefonen og sa at jeg var "opptatt" (uten å fortelle hvem de var eller noe)... Hun ble selvsagt superbekymret... :?

Jeg har iallfall lært at Politiet er det bedre å ikke gi noen grunn til å ha med å gjøre!

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmmmm..... sendte også en mail til optoma-usa. Her er et sitat:
    Cost is really hard to calculate without understanding the problem. Optoma projectors
    carry a 3 year warranty. If you projector is out of warranty it cost $115.00 to have us
    diagnose the problem and provide you with a estimate of repairs. Do not worry about
    the missing surface serial number, it is common on this series.

If you like to send the projector I can provide you with a RMA request form which you will
    have to fill out and send back.
    Please let me know what you would like to do.
    Spørs om jeg trenger å gå like hardt ut mot selger :? . Tror jeg kommer til å bite i det sure eplet, drite i denne projen, og kjøpe meg en x1 som resten av forumet.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Do not worry about
    the missing surface serial number, it is common on this series.
    Hmm.. Det var da merkelig.. Jeg tror jeg hadde nevnt dette til presentasjons data..

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Hmm.. Det var da merkelig.. Jeg tror jeg hadde nevnt dette til presentasjons data..
    Ja, ikke sant. Frykter at reperasjonen kanskje kommer til å koste mer enn det smaker, men mail til predata er underveis. Kanskje brukt lim som løsner når den blir varm eller noe i den duren

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •