Hva er dette? --> Barco "bokser"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva er dette? --> Barco "bokser"

Hei, har et par magiske bokser som har vært brukt sammen med en Barco CRT projektor. Bare lurte på om noen av dere proffer kunne forklare meg hvilken funksjon de har? Jeg har vel forsåvidt forstått hva Extron (RGB 105 VGA and Mac interface, Rev D, Ser.no: 196179) gjør. Stortsett vga signal inn og bnc-signal ut til prosjektor. Men denne andre(Videosystems AS - 1527 RGBS DA) skjønner jeg meg ikke helt på. Er dette en såkalt "linjedobler"?... Sender med noen bilder (forhåpentligvis kommer de med) så dere kan se boksene. Bare lurer på hva de er egentlig

jeg har ingen egen Barco prosjektor, så har derfor ikke bruk for dem. Så hvis de skulle ha noen verdi for noen så kan de jo alltids byttes i noe morsomt som jeg har mer nytte av

Newcomer Turist sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Chilswell Electronics DA1527 ser ut for meg til å være en distribusjonsforsterker for RGBS-signaler (Rødt, Grønt, Blått, Sync)Videosystems AS var nok importøren til Norge den gang boksen var ny.

Boksen har fire loop-through innganger og to utganger per kanal.
    Inngangene må termineres (dvs sette på 75 OHM avsluttningsmotstand) hvis signalet ikke skal videre fra loop-through-inngangen.
    Inngangene er de åtte øverste kontanktene.

Kan nok brukes til alle mulige RBGS signaler, ikke bare til BARCO prosjektorer.

VDA står for Video Distribution Amplifier

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for svaret Turist, greit å henvende seg her der folk har peiling pga. trøblete nett tilkobling har jeg dessverre ikke fått takket deg før nå, beklager føler meg litt teit for det. Det er tross alt ren og skjær folkeskikk å takke for hjelpen..............så TAKK igjen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •