Jeg er i ferd med å overta et hus, hurra...

Selv om noe oppussingarbeide må påregnes, ikke så mye da det er snakk om å ta vekk en dør og lage hel vegg der døren sto. Sette inn en vanlig dør der det i dag er en lettvegg med huntonittplater og lage et lite soverom av et stort ett.. Også må jeg legge parkett i stedet for et vegg-til-vegg-teppet og linoleumen som ligger på gulvet i dag. Får desverre ikke overtatt huset før om en 9 mnds tid, men den som venter på noe godt. Kommer til å ta bilder og poste oppdateringer når jeg bare får begynnt på jobben. Håper å ha alt ferdig til jul i år..

Nok om det.. Jeg kommer i dette huset til å lage meg en liten stuekino med en 46++ LCD skjerm, kan nok også vurdere plasma om disse kommer i FullHD-oppløsning innen sommeren til en fornuftig pris. Denne TV vil jeg montere på vegg 3,5-4m fra sweetspot en 3-seterssofa med individuelle rygger ala Aktos Stressless sofa.

Stuen er en åpen løsning slik at selve stuen og salongen er rett bak kino-sofaen, og her tenkte jeg at om jeg får til en løsning som tillater at TV kan justeres opp og ned på veggen kan være bra. Dersom en satt i salongen og fortsatt ville gløtte bortpå hva som flimrer over skjermen.

En noe knotete post men jeg er i hvertfall ute etter et veggfeste som hjelper meg med å kunne justere hvor høyt TV henger på en enkel og rask måte. Noen som vet om noe slikt??