Overføring av video/audio til flere rom!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Overføring av video/audio til flere rom!

Holder for tiden på med bygging av en ny leilighet og ønsker å gjøre en del tilpassninger i forhold til media og muligheter som er med multirom løsninger.

Planen er å lage et dedikert film rom med pj og lerret og komplett surrond anlegg. Deretter ønskes det også å kunne vise film fra kildene til flatskjerm på soverom og flatskjerm i stua. Av kilder mener jeg HTPC, digital tuner, DVD og kabeltv. Kabel tv løses enkelt ved å trekke kabelen rundt til de forskjellige punktene. Noen som har løsninger for evnt å få bilde fra de andre kildene på alle rommene samtidig eller evnt hver for seg.

Er nok litt usikker på hva jeg egentlig spørr om og om det lar seg gjøre, men regner med at det er flere der ute som har tenkt på dette.

Jeg er ikke avhengig av å kunne bruke alle funksjonene fra alle rom, det viktigste er å kunne overføre video og audio fra en kilde til flere kilder og hva jeg evnt trenger av utstyr for å få dette til.

Jeg har nå mulighet til å strekke alle kablene skjult, noen som er en stor fordel.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    som en elektrikker, vet jeg om to alternativer vi kan tilby kundene våre.. Her kan du lese litt om Lexcom Home (som jeg har mest tro på), og det andre alternativet er ELKO - Elko Link Home

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •