x box 360 eller ps3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

x box 360 eller ps3

Tenkte å ønske meg et konsoll til jul men jeg lurer på om d er vits å vente på ps3? har PT AE900 prosjektor og den tar ikke full HD uansett så bildekvaliteten blir ikke bedre på PS3. Fynker 360 til HD DVD??

Hvordan er kontrollen på 360? har hatt liknende før og har bare vært håpløse. Fynker kontrollene til pirst person spill også??

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Anbefaler å kjøpe 360 til denne jula, og vente med PS3 til neste år.

Kontrollene har blitt MYE bedre, mindre og ja, faktisk penere. Kjøper du Premium versjonen får du harddisk, som er kjekt, pluss trådløs håndkontroll (som er kjekkere). Ikke minst får du komponent kabel.

Ikke alle spill til PS3 kommer i 1080p, bare enkelte storlanseringer mener jeg.

Når PS3 kommer vil det være veldig få spill å velge mellom, derfor er 360 et enda bedre kjøp.

Jeg har spilt Call of duty 3, F.e.a.r, Rainbow Six osv av "first person shooters" spill, og det var absolutt godkjent mtp håndkontrollen (jeg har aldri vært stor fps spiller på PC, men med alle knapper man har på håndkontrollen til 360 var det ikke no stress).

Spiller du på online er Xbox Live overlegen i antall brukere.

Du har også Gears of War og Halo 3 som kommer, som også gjør det verdt å kjøpe 360 (antar at du liker fps).

Du kan spille av DVD på maskinen. Men for ca. 2000 kr. får du kjøpt HD-DVD add-on til 360en og spille av HD-DVDer.

Jeg tror du vil bli veldig fornøyd med Xbox 360. Reklamen lyver ikke, med 360 er neste generasjons spill allerede her hehe.

Har du HD projektor eller TV tror jeg opplevelsen blir av en annen verden med Xbox 360, sitter dessverre bare med 21" nå, og venter på gjerdet til de "gode" projektorene faller noe mer i pris.

Lykke til.

Newcomer Geil sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og med mine erfaringer med ps2 (som stort sett er gode) så er det gjerne lurt å la den vente litt, få bort et par barnesykdommer. Er jo ikke sikkert det er noe på ps3, men jeg har hatt på både ps1 og ps2. Og begge var 1. utgave.

Og det gears of war til xbox, skal visst være heeelt sykt fett

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hie, jeg satt med samme tankene i helgen! nå har jeg en Xbox foran meg! som noen sier her: kjøp xbox til jul i år og en PS3 til neste år!
    Der skal jeg

spillene er jo i følge noen veldig dyre så jeg "anbefaler deg" mitt forslag

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En god grunn til å kjøpe Xbox 360 framfor Ps3 er Gears of War!!!!

Intermediate cowboy bebop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kommer til å kjøpe begge mest sannsynlig, men xboxen kjøpes ikke før den får innebygget hddvd. PS3 kjøpes straks.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •