Va på kino, men det va noe merklige lyse punkt på lærerret

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Va på kino, men det va noe merklige lyse punkt på lærerret

Som topicen sier, va på kino i dag. Der oppdager jeg noen lyse prikker litt nede på lærerret, kunne minne meg om døde piksler.

Dette er det THX salen vi har her i Haugesund. Men det jeg lurer på, er jo det hva kan det være? Jeg tror at det er crt prosjekter dei har der, men jeg er ikke sikker. Skulle gjerne tatt bilde av det, men det hadde sitt litt rart ut å gått oppi lærerret og tatt bilder unnder filmen da:-D

Når filmen va slutt, så gikk jeg å tittet på lærerret, kunne ikke se noen skader eller at det va sølt noe der.

Har dere noen ide om hva det kan være??

Newcomer raven8 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis kinoen bruker film maskinene så kan det være støv på selve filmen like ved der hvor hullene på siden av filmen er. Kjører de digitalt så aner jeg ikke. har jobbet som Område ansvarlig på den lokale kinoen og lagt merke til dette selv under enkelte filmer og ble da fortalt dette av maskinisten vår.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er med på den at det kan være støv hvis det hadde vært heilt ute på kanten på lærerret. Men det va midt på, der som teksten kommer.

noen ganger når bokstaven L kom frem, så va det 3-4 ganske store også, priker i L.

Va ganske så forstyrenes egentligt. Klarte ikke å kose meg med filmen, pga øyene blei dratt ned på dei prikkene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •