Kino besøk en stor nedtur - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 63 av 63
    Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja det er vel kanskje ikke uten grunn at det er så ufattelig mange udugelige *host* Telesync's *hark* på nettet

Active KviteKrist sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er svært fornøyd med kinoen i Bergen. Det gjelder både KP og MB! Men KP1 er jo klart den beste salen. Og eg har sett film med bildekvalitet som overgår alt der. MB salene lider litt av lydlekasje mellom kvarandre og det hender at du ser ser gjennom lerrete ved rett lys... Det reflekteres altså bak duken.

Lydmessigt er KP1 veldig bra, og det er vel 2-6 og om eg ikkje hugser feil.

Den lokale kinoen her er ialefall tragisk.. Trur knapt eg kan hugse ein gong det ikkje har vore klur med eit eller anna. Er ialefall vant med at filmen forsvinner ut av fokus for så å kutte heilt. Eg går forresten ikkje på den kinoen lenger.

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aiaiai, etter så mye kinokritikk tok jeg mot til meg og dro på Hønefoss kino og så siste James Bond igår. Hønefoss er riktignok en av få kinoer i Norge med digital fremviser, men det hjelper selvsagt lite når 007 kommer på 35mm fra distributør..

Salen var fin, lyden ok, ganske voksent publikum så vi slapp for mye fnising og mobiltasting. MEN: det var vel knapt en eneste scene i fokus. Klarte ikke lese et bilskilt eller se om det fantes fregner eller ei på Bond-dama.
    Jeg var selvsagt ekstra observant på dette igår og ble nok en gang skuffa. eneste positive var at det var dama som spanderte så jeg slapp unna billig (dessuten var filmen faktisk bra. Et lyspunkt i de siste års nedturer av Bond)

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •