Hjemmekino Innredning

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjemmekino Innredning

Har nettop bygd garasje med loft, og skal innrede loftet til Hjemmekino/fest rom. Så var det hva farger og div. som passer. Jeg vil gå med hvite vegger og tak men blir det noe problem for kino delen? Kom med alle forslag til ting og tang for når jeg først skal begynne med dette så skal det gjøres skikkelig og pent.

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange som har sider hvor de har påbegynt å bygge kinorom..foreslår du kikker litt i forumet " hvilket utstyr har avforums medlemmer"

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cAsH^
    Har nettop bygd garasje med loft, og skal innrede loftet til Hjemmekino/fest rom. Så var det hva farger og div. som passer. Jeg vil gå med hvite vegger og tak men blir det noe problem for kino delen? Kom med alle forslag til ting og tang for når jeg først skal begynne med dette så skal det gjøres skikkelig og pent.
    Ville valgt en litt mørkere farge på veggen bak lerret og taket.
    Ikke svart nødvendigvis, men en grånyanse med 02 glans(helt matt) ville kanskje kunne være et kompromiss til å leve med.

Selv har jeg helt svart med 05glans (ørlite glans) og er fornøyd med det, men har forståelse for at ikke alle kan ha det slik. Men når kinoen skal bygges opp fra grunnen vil jeg gå for den laveste glansen jeg kan finne.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •