SED teknologi blir lansert i 2008

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

SED teknologi blir lansert i 2008

Toshiba og Canon jobber med å få ferdig en fabrikk i Japan som skal stå klar til å produsere noe sånn som 75.000 panel i måned første kvartal 2008. Fabrikken vil koste rundt 1.5 milliarder dollar!

Regn med at det går en stund etter dette, før du får kjøpt bra tv'er med denne teknologien til fornuftig priser; dessverre.

Referanse http://gear.ign.com/articles/736/736795p1.html

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja... Jeg var kjempegira på denne teknologien lenge, og tenkte "Sånn skal jeg ha!", men jeg er redd det kommer til å fisle ut i 'ingenting', fordi konkurerende teknologier sannsynligvis vil ha tatt igjen det forspranget SED i utgangspunktet hadde, når de endelig får disse panelene ut på markedet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er det jeg er redd for også.
    Man må kjøpe TV og andre digitale dingser det øyeblikket disse tilfredstiller dine realistiske krav og prisen ikke overstiger bruksverdien...

Det med å kjøpe, og glemme at det kommer noe bedre litt senere, er lettere sagt enn gjort. Problemet er at når man er interessert i noe teknologibasert, sånn som hjemmekino og data, blir man hele tiden klar over ny teknologi som er på vei. Fremskrittene kommer så fort...

Nå er det jo snakk om den nye HDMI standarden 1.3 som kommer etter nyttår for eksempel. Alle som kjøper tv nå får HDMI 1.2. UAhh skal jeg vente....
    På et stadiet må man bare sette "foten" ned og ta en avgjørelse. Jeg kjøper den!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som dette har mere for seg: http://www.ifire.com