CD tuner, RGB / YUV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

CD tuner, RGB / YUV

Ny her, så vær overbærende med meg....

Jeg har akkurat montert opp min 1 krones pakke fra CD, og slengt opp tuneren mot LCD'en via en Monster scart. Trolig via RGB, jeg valgte hvertfall det i menyen på tuneren... :-D

Jeg har en LCD fra Toshiba (32WL66Z) med 2 HDMI, og det skal også være komponent inn. Men digitaltuneren har vel ikke utgang for YUV?
    Jeg har sett noen scartkabler med komponent i enden, vil det fungere? eller må jeg investere i en converter?

Jeg er egentlig fornøyd med bildet via scart'en, men har nå lagt opp kabelkanaler til hele greia (tv'n er hengt opp på veggen) og den Monster scart'en er så inn i helv**es tykk at den går ikke inn i kanalene.

Hva gjør jeg? Venter til jeg kjøper en tuner med HDMI er selvfølgelig det beste... Og jeg har fortsatt en ledig kontakt etter å ha koblet til XQ100 fra samsung også...

Intermediate hårek sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    1,137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det finnes converter, men det er vel litt bortkastede penger. Hvis du har SCART RGB inngang på skjermen så skal jo det være like bra.
    Og det finnes sikkert tynnere kabler. Slike Monsterkabler har vel et volum som er definert av markedsføringsgrunner, eller ...?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •