Koblinger mellom diverse enheter.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Koblinger mellom diverse enheter.

Jeg har en ny digital dekoder fra canaldigital, en dvd-opptaker og en plastma-TV. Alle tre enhetene har 2 innganger for scartkabel, dvdopptaker og dekoder har to inn/-utganger for antenne og tv har en inngang. Det jeg prøver på er å få digitalt bilde på opptakeren når jeg skal ta opp noe fra TV. Jeg har koblet slik: Antennekabel fra vegg til dekoder. Antennekabel fra dekoder til opptaker. Antennekabel fra opptaker til TV. Scartkabel fra dekoder til opptaker. Fra opptaker til TV og en fra dekoder til TV. Denne løsningen funker ikke når jeg skal ta opp noe. Får da bare analogt bilde.. Håper noen her kan hjelpe meg ganske kjapt! Takknemlig for hjelp!! :-D

Intermediate fronzel sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nå vet jeg ikke hvilken opptaker og tv du har, men jeg antar at dekoderen du fikk fra canaldigital er den eneste som kan motta et digitalt signal fra antennekabelen din.
    Det betyr at hvis du skal ta opp fra en kanal, må du velge denne kanalen på dekoderen. Du kan ikke se en annen kanal på TV samtidig fordi dekoderen kun kan dekode en kanal av gangen.
    Var det svar på spørsmålet ditt?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •