Kiss Vr-558?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Kiss Vr-558?

Newcomer MontyBurns sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kiss Vr-558?

Jeg håper noen kan hjelpe meg med disse spørsmålene:

Er det noen som vet om denne kan spille MP3 fra HDen? Eller må musikken spilles fra CD/DVD-plate eller streames fra PC?

Kan man lage kataloger basert på artistnavn etc, eller havner all musikken bare på en lang playlist?

Kan man "dumpe" musikk CD`er rett inn på HDen? Regner ikke med at spilleren klarer å konvertere til MP3 i tilfelle?

Har dere som har testet den opplevd noen problemer? Hvordan er den på stabilitet ifht tidligere KiSS-spillere?

Er det noen andre DVD-opptakere jeg bør vurdere (under 6000). Det er viktig at den kan spilles divx/mpeg, HD over 150GB, kan spille MP3 rett fra HDen.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en DP-558
    og den kan spille mp3'er fra hardisken bare ftp over og legg i kataloger osv

Kan ikke dumpe musikk cd'er inn på HD men du kan kopiere mp3 filer fra en cd inn på hd direkte (altså ikke rippe til hd)

Stabiliteten på min kiss dp558 begynner å bli bra men den kunne vært bedre. Vr skal være en del mer stabil.

Har litt OOC og White nois prob

Ingen andre dvd spiller har sammen funksjoner som KISS.

Otto

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Otto
    Jeg har en DP-558
    og den kan spille mp3'er fra hardisken bare ftp over og legg i kataloger osv

Kan ikke dumpe musikk cd'er inn på HD men du kan kopiere mp3 filer fra en cd inn på hd direkte (altså ikke rippe til hd)

Stabiliteten på min kiss dp558 begynner å bli bra men den kunne vært bedre. Vr skal være en del mer stabil.

Har litt OOC og White nois prob

Ingen andre dvd spiller har sammen funksjoner som KISS.

Otto
    Ugh, white noise-driten er no herk. Sitter og ser på skrekkfilm med høy lyd, brått kommer den forbanna lyden. Men er som du sier, ingen andre DVD-spillere i den prisklassen som har like mange funksjoner.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •