Kombi VHS/DVD med begge signaler på component

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kombi VHS/DVD med begge signaler på component

Har brukt NV-VP33 kombispiller fra panasonic før. Dette er en (for meg) genial spiller da den sender VHS kilden OG dvd kilden på component kablene.

De aller fleste andre kombispillere (fra sony f.eks) sender kun dvd via component, slik at man må trekke dobbelt sett med kabler for å få skikkelig kvalitet.

Problemet er at NV-VP33 er gått ut av produksjon. Den er blitt erstattet av en modell som heter DMR-ES35 med DVDR opptaksfunksjon. Problem #2 er at jeg ikke finner brukermanual til denne på nett og dermed ikke finner ut om den sender signalene over component. Å rigne panasonic har jeg prøvd, men det er ikke lett å finne en person der som har kontrollen.

Noen som har tips om kombispillere som har denne funksjonen?

drE

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en sony DVDR som jeg bruker på plasmaen. Denne konverterer alle bilder over til komponent, men tv-signalene får da mye dårligere kvalitet enn om man bruker scart/s-video. Har sett dette fenomenet ved bruka av switshene i surroundforsterkere også. Endte med å bruke s-video på tvsignaler og komponent til dvd
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm, interessant innlegg. Tror jeg må teste litt mere på den panasonicen jeg har installert før jeg kan si noe om dette stemmer på den også.

DrE

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •