Trådløs overføring av parabolsignaler ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer krs sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trådløs overføring av parabolsignaler ?

Har byttet om på spisestue og TV stue nå, og i den forbindelse trenger jeg litt råd.. Problemet er at uttaket fra parabolen er lagt til den gamle tv stuen, hvor da spisestuen står nå. For å slippe å bore meg gjennom vegger og strekke 20 meter med kabel er trådløs overføring et ønske, men på dette området er jeg HELT blank!

Er dette noe jeg kan bruke, eller går dette kun på lyd/musikk fra f.eks PC/dvd/cd til forsterker/tv etc?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=...&view=detailed

Blir veldig happy for svar, vil gjerne ha tv oppe å gå igjen så fort som mulig!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker denne: http://www.vimenn.com/index.phtml?article_id=18452. Er godt fornøyd med den, bortsett fra at det blir mye støy på skjermen når micro'en går. Den er ganske dyr, men jeg kan sitte i 1. etg og styre inntil fire komponenter som står i et lukket skap i 2. etg (jeg benytter en løsning fra Xantech for å overføre ir-signalene, fordi overføringsmetoden som fulgte med boksen ikke fungerte godt nok for meg).

Sven

Newcomer krs sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tips, da skal jeg se nærmere på den også, og om mitt behov tilsier at jeg bør gå for noe dyrere..

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg anbefaler at du kjøper den overføringssaken fra Philips som Svenjoh linker til på Elkjøp. Så kan du levere tilbake innen 30 dager hvis det ikke funker bra hos deg.

Satte det opp hos en bekjent for en stund siden. Det fungerte innimellom, men var veldig ustabilt (både fjernstyringen og bildet). Han leverte det inn etter et par uker og kjøpte seg egen tuner til å ha i kjellerstuen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •