Litt hjelp takk!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active seeker-man sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Litt hjelp takk!

Hei!

Har en Denon 3910 DVD-speler,Denon AVR-3806 Reciver,Hitachi TX200 på ett 100" Adeo Greyvision lerret.

Det jeg lurer på er hvordan dere mener det er best og koble opp bildedelen på disst komponentene?

Har en 10m lang HDMI kabel fra Supra..

Er vel best og ha den rett fra dvd-speleren til pj ? Men jeg har lest at mange lar signalet gå fra dvd-spiller,gjennom reciver så videre til PJ? i så fall bør man vel ha en HDMI mellom DVD-speler og reciver?

Meninger om dette?

Har søkt litt angående dette,men har ikke helt klart og bestemme meg for hvordan det bør gjøres

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Den store fordelen med å koble hdmi fra reciever til pj er at man slipper unna med den ene lange kabelen. Alt annet kan kobles via reciever. Man bør vel også bruke hdmi fra dvdspiller til reciever. Har ikke hørt at bilde blir degradert av å gå gjenom recieveren. Prøvde å koble direkte dvd-pj først, og så dvd-reciever-pj med componentkabler uten av jeg klarte å se forskjell på bilde. Jeg har hdmi direkte fra hddopptaker til pj, og komponent fra reciever fordi min 3805 ikke har hdmi. Jeg ser imidlertid forskjell på bilde mellom komponent og hdmi. Bilde med hdmi er skapere/tydeligere av mangel på bedre beskrivelse.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •