Lyd&Bilde blir bedre og bedre... - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 56 av 56
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    sarkasme fungerer kun hvis du bruker det en gang i blandt alex. sarkasme i hvert eneste innlegg slår til slutt bare tilbake på deg selv. ;-)
    Håhå! :grin: Jeg for min del digger sarkasme hemningsløst, og flirer like godt hver gang slike tråder og kommentarer dukker opp. Blir som et friskt vindpust blant all "analyseringen" av innleggene til hverandre :grin:

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av audiop
    Du får ringe redaksjonen i Lyd&Bilde da vøtt, og tilby dine tjenester. -Ja, for siden du vet hva som er møkk, her i dette tilfellet innhold i Lyd&Bilde, så vet du vel hva som IKKE er møkk??
    Har ikke sagt at jeg har noen tjenester å tilby, men ønsker et vesentlig bedre L&B, mer seriøst, noe mindre bredde men mer dybde, mindre kommersielt og mer troverdig og uavhengig, bedre språk, mindre faktafeil, og les korrektur. Perler for svin? Kanskje, men får prøve å unngå å bli møkkete på henda..

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes at det er beundringsverdig at skribenter i Lyd og Bilde tar seg bryet med å faktisk ta selvkritikk og innrømme feil i et såpass "fLyd og Bilde-fiendtlig" forum. Dette bør vi møte med respekt, og til konstruktiv dialog, fremfor å fortsette med barnslig dritkasting.

Lyd og Bilde er sikkert interessert i å lage et bedre blad de og, på linje med DVD&Hjemmekino. De er sikkert interessert i konstruktive tilbakemeldinger. Drittkasting fungerer desverre dårlig, og sier mer om den som skriver innlegget enn om Lyd og Bilde.

PS! Forresten; Velkommen til AVforum, Audun!

Newcomer rasta sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Synes at det er beundringsverdig at skribenter i Lyd og Bilde tar seg bryet med å faktisk ta selvkritikk og innrømme feil i et såpass "fLyd og Bilde-fiendtlig" forum. Dette bør vi møte med respekt, og til konstruktiv dialog, fremfor å fortsette med barnslig dritkasting.

PS! Forresten; Velkommen til AVforum, Audun!
    Helt enig Anfield !

Bruk heller "energien" på konstruktive forslag til forbederinger.

BR :-)

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ting er at produkter fra annonsører får god omtale, men hvor utbredt er det egentlig at aktører i bransjen sponser den enkelte journalist på forskjellige måter for å oppnå reklameeffekt i det redaksjonelle stoffet, om ikke med hard valuta så kanskje med diverse frynsegoder, gaver, gratisreiser etc? God gammeldags korrupsjon, med andre ord? Ingen beskyldning, stiller bare spørsmålet..

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du stiller et spørsmål som dette, og så tror du at du ville fått ett bekreftende svar hvis så var tilfelle? Jeg var for eksempel i Stockholm på tirsdag på Pioneers regning. Er det smøring og korrupsjon?

har du sett denne filmen?
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Newcomer Synergy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja... Man kan vel si det slik... :?

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tja til hva?
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, fordi jeg vet egentlig ikke hvorfor og i hvilken forbindelse du var der..

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    en pressekonferanse hvor Pioneer viste frem sine nye produkter for en samlet skandinavisk presse. det er dessverre en del folk som mener at en slik tur er korrupsjon og smøring.... dette er sannsynligvis både billigere og enklere for produsenten en å sette opp indeviduelle pressekonferanser i hvert enkelt land med all den logistikken det ville medført.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Newcomer Lionstar sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du stiller et spørsmål som dette, og så tror du at du ville fått ett bekreftende svar hvis så var tilfelle? Jeg var for eksempel i Stockholm på tirsdag på Pioneers regning. Er det smøring og korrupsjon?
    Det er ikke smøring, fordi det sikkert ikke stilles konkrete krav om gjenytelse, men hvis du er en journalist, så stilles det sikkert en forventning om en omtale som ikke er negativ, de håper at det påvirker deg til å være positiv til merket, og hvis du er journalist i et uavhengig blad, med tester som omeråde trekker du din egen integritet i tvil dersom du reiser på turer, slik som omvisning i en høytalerfabrikk, med opphold på luksushotell, osv... Eventuelt, er du en forretningsforbindelse, så gis turen fordi de håper på et fortsatt godt/bedre forretningsforhold.

I en periode jeg var innkjøps ansvarlig, fikk jeg lignende tilbud selv, uten at jeg noengang tok ved, det kom også dill, konfekt og lignende. Jeg følte ikke at det var forsøk på smøring, men det var et forsøk på å påvirke meg, ved å skape en sterkere, mer positiv forbindelse.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

gullkorn

ble det opprettet en slik, "gullkorn" tråd jeg hørte snakk om før en stund siden? :P

Newcomer Lionstar sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    en pressekonferanse hvor Pioneer viste frem sine nye produkter for en samlet skandinavisk presse. det er dessverre en del folk som mener at en slik tur er korrupsjon og smøring.... dette er sannsynligvis både billigere og enklere for produsenten en å sette opp indeviduelle pressekonferanser i hvert enkelt land med all den logistikken det ville medført.
    Det er en win win situasjon, omtale for pioneer, noe å skrive om for pressen, ved å gjøre det til en "happening", sikrer de seg ekstra bra med omtale, en positiv atmosfære rundt det hele, som i sin tur påvirker journalistene til å være positive, og de får mer blest, genialt.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Conspiracy Theory? Sakser fra en anmelder:
    "This movie was absolutely terrible. All the actors were awful. One of the worst films ever. My score is a 1 out of 10. The plot was wacky and uninteresting. The story was stupid and badly planned. The reason behind the movie was ill-logical and unbelievable."

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om dette var smøring og/eller korrupsjon kan jeg vel ikke svare på siden jeg ikke var der, men jeg ser jo nødvendigheten av å ha vært der.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    pressekonferanser er en nødvendighet og har ingenting med smøring eller korrupsjon å gjøre. nå legges denne debatten død fordi den kun inneholder synsing og konspirasjonsteorier.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg