dvi-hdmi problem!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

dvi-hdmi problem!

Hei!

Jeg har en Samsung 26 LCD: link

Denne har hdmi og analog og ingen dvi
    Jeg ville gjerne koble den opp mot pcen så jeg kjøpte en dvi-hdmi kabel fra komplett.no

Jeg trodde jo dette skulle være en enkel sak men og få bildet riktig viste deg og være håpløst. Tven vil ikke ha noen instillinger jeg setter...farger, oppløsninger blir ikke riktig uannsett.

noen andre som har erfaringer med og dette og denne tven? eller noen som kan hjelpe?

tusen takk :grin:

Newcomer kjartan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Powerstrip er et lite program som kan hjelpe deg med dette. Her kan lage egne oppsett for hvilke oppløsning du ønsker. Jeg bruker dette for å lage en oppløsning på 1366x768, og det virker kjempe bra sammen med min LG RZ-32LX2.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også benyttet 1366x768 fra PC på en 1280x720 projektor. Satte denne oppløsningen under fliken "Adapter" under avanserte skjerminstillinger. På "adapter" fliken klikker du på "list all modes" og får opp en liste som inneholder adskillig flere oppløsninger enn i hovedmenyen for skjerminnstillinger. Prøv deg fram med oppløsningen som ble nevnt av kjartan eller andre som måtte funke.
    Etter min erfaring trenger man ikke programmet Powerstrip, men det kommer sikkert an på hvilket skjermkort og driver man har.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for svar

men det er ikke og få oppløsningen som er problemet men at alle oppløsninger blir helt rare...bilde er umulig og stille...det er for stort og fargene er helt grusomme uannsett instilliger

fant en tråd til om det her i får også faktisk...ingen kunne hjelpe stort der heller
    virker som det er problemer med dvi-hdmi hos noen

irriterer meg kraftig

noen som har tips? er det andre kabler/adptere som kan funke? forskjell på kabler?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •