3 Spørsmål om Kabler...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

3 Spørsmål om Kabler...

1. Jeg trenger en link til hvor jeg kan få kjøpt en "lengre" Standard VGA PC kabel sånn fra PC til skjerm siden den blir støtt og stadig byttet mellom PC og Projektor så vil gjerne vite hvor jeg får tak i en lengre en borti mot 3-4 meter trur jeg...

2. Det blir desverre ikke noen ny projektor på meg på en Lang stund så jeg om min EMP-S1H fra Epson må bare komme overens til da, men jeg lurer på er det noe mye bedre bilde av å kjøre Xbox 360 gjennom en VGA PC Adapter på Projektor iforhold til standard Rød, Hvit og Gul...

3. Jeg har en TV som har RGB støtte bak TVen, men dette er en Widescreen TV som er litt over 5 år gammel, men kan jeg kjøre Xboxen bak i den istedet for som jeg sa Rød, hvit og Gul ?
    Jeg har hørt om folk som har testet, men at det ikke har funket, desverre skulle jeg gjerne bare veldig enkelt testet selv også, men desverre trenger jeg også en "Scart RGB" å plugge bak i TVen Først og fremst...

Takker så gjerne for Alle Svar

Active
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lengre VGA-kabel eller VGA skjøtekabel burde du få tak i på en hvilkensomhelst databutikk. Om du bor i Oslo, så vet jeg at i alle fall Clahs Ohlson har dette, jeg kjøpte selv 3m skjøtelednig der. Mener også de hadde 5m VGA kabel inne.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1. Ser at Biltema, av alle steder, har rekordbillige VGA skjøtekabler.

2. Spørs hva du mener med standard rød, hvit og gul. Hvis du mener kompositt (gul inngang på PJ) så blir VGA en stor forbedring. Hvis det er komponent (rød,grønn,blå inngang på PJ) du benytter i dag, blir VGA trolig marginalt dårligere.

3. Sjekk om TVen faktisk har RGB støtte i scart inngangen og kjøp et billig adapter fra feks Clasohlson. Det gir et mye bedre bilde enn kompositt (gul inngang) inn på TVen.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da_znake
    3. Jeg har en TV som har RGB støtte bak TVen, men dette er en Widescreen TV som er litt over 5 år gammel, men kan jeg kjøre Xboxen bak i den istedet for som jeg sa Rød, hvit og Gul ?
    Jeg har hørt om folk som har testet, men at det ikke har funket, desverre skulle jeg gjerne bare veldig enkelt testet selv også, men desverre trenger jeg også en "Scart RGB" å plugge bak i TVen Først og fremst...

Takker så gjerne for Alle Svar
    På min snart 7 år gamle 32" Widescreen tv blir det et fantastisk bilde med xbox via rgb.

Du må ha en xbox scart/rgb-kabel. De fleste tv'er har automatisk rgb-funksjon i scart nr 1.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •