Gutteroms hjemme kino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Gutteroms hjemme kino

Hei!
    Jeg har tenkt å kjøpt meg denne kule boksen
    http://www.avshop.no/catalog/product...roducts_id=941
    Det jeg skal koble den til er min bærbare pc og en xbox. (jeg har pc skjerm)
    Spørsmålet mitt er om denne "tv tuneren" takler HD. Dette er kanskje et litt dumt spørsmål siden jeg ser at den takler 1024x768. Men hva om jeg kobler til xboxen til denne boxen via. Component? Kommer den til å takle HD spill i 720p?
    Regner med dette , vil bare ha forsikret meg med dette til noen som kan mere enn meg
    PS:
    Jeg driver å ordner en hjemme kino for oss som er litt intriserte, men er ikke villig til å betale så mye for god Lyd og Video. Ja dette er beregnet for oss som er 15 år ,bor hos mamma og får 100 kr i uka. Siden jeg ikke har så stort rom så har jeg valgt smått utstyr. Resten av utstyrs listen min kommer senere:
    Xbox (HD) modifisert med 120 GB
    Eltax DVD spiller
    Dell 2005FPW
    Logitech Z-5500
    Desktop PC som spiller av 720P materialet jeg har liggende.

Samlet pris: 11200Kr om du ikke regner med Pcen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *bump*
    Beklager for dobbel posting men.
    Tror dere jeg mister noe av kvaliteten viss jeg bruker denne Tv-tuneren?
    Jeg er veldig keen på den

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hei...

jeg kan ik gi svar på det du spørte om...men jeg lurte på en ting...hvordan funker denne? koster dette noe i måneden? og hvilke kanaler får du inn? kobler du den til dataen eller tv?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lykke til med kinoen Eik ! Høres ut som en kompaktløsning.

Ikke glem å fortell oss andre hvordan tunerboksen funker ! Er ute etter en sånn til min egen kino som jeg bygger opp nå.

Bønna

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei jeg fikk boksen for rundt en time siden! Da jeg koblet denne opptil xboxen min med component ble det et utrolig dårlig bilde! Aha jeg hadde jo glemt å bytte til 420P instillingene i MS dashbordet. Da jeg byttet om til 420P og retunerte til EvoX dashbordet ble bildet bare enda værre. Ja du leste rett. Jeg kunne se at kvaliteten på skjermbildet ble mye bedre men bildet "hoppet" og "spratt" ,veldig mye. For det første dukket det opp en svart strek midt i skjermen og der den deltes var det akkurat samme bildet(vanskelig å forklare). For det andre så sluttet den hver 3 sekund å sende bildet til skjermen noe som var svært irriterende siden da klarte jeg ikke å bytte instilinger på skjermen og boksen. Nå skal det sies at skjermen min er svært kresen på hvilken oppløsning du bruker men noe så forferdelig hadde jeg aldri trodd skulle skje. Er det noen ideer til hva jeg kan gjøre? Hvis bildet ikke blir bedre så sender jeg den tilbake og kan absolutt ikke anbefale den til noen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •