Innendørs tv-antenne..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Toffe_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Innendørs tv-antenne..

Noen som har anbefaling/gode erfaringer med noen analog tv-antenne til innendørs bruk som faktisk fungerer bra under relativt dårlige motttaksforhold? Bor i en mindre heldig del av Bergen mtp mottak, og begynner å bli temmelig lei av den konstante snøstormen på alle fire kanaler som min clas ohlson antenne fint sørger for...

Vet at mottaksforholdene er temmelig avgjørende, men noen forskjeller må det jo være fra antenne til antenne!

Anbefalinger og tips mottas med takk!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hadde jeg vært deg så hadde jeg droppet den løsningen, og gått for parabol. da kan du faktisk også se på tv på projektoren din

Newcomer Toffe_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe.. sant så sant.. Paraobol og HD-mottaker står på ønskelisten..hadde det bare vært et sted å henge den så... Tror ikke huseieren hadde blitt så fornøyd heller i grunn.. Menmen, alt kan man jo ikke få..

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bor også i en sansynligvis uheldig del av Bergen kjøpte for et par måneder siden en antenne på ekspert... får vel inn tv 2 og nrk 1 & 2 uten alt for mye snø, mens tvnorge er ikke bra.. nå har jeg jo ikke peiling på hvor bra det er mulig å få det med antenne og dårlige forhold, men betalte vel rundt 250 ,- ( heter Scanpart et eller annet... )

Men får du et bedre svar enn detten hopper jeg sikkert på en ny antenne jeg og

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •