Ustabil DVI-switch

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Snooky sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ustabil DVI-switch

Har kjøpt en "Gefen HDTV DVI switch 2-1" for å kunne koble både HTPC'en og DVD-spilleren til tv'en som kun har én DVI-inngang.
    Dessverre er opplegget ganske ustabilt. Det oppstår brått og uforklarlig streker på skjermen, ofte etterfulgt av et hel-rosa bilde. Deretter bare snø..

Ved å flytte på switch'en og bevege kablene blir alt ok igjen. Dårlig kontakt kanskje, men jeg klarer ikke å fremprovosere feilen med vilje.

Bruker fortsatt DVI-kablene som fulgte med splitteren, men skal bytte de snart.

Noen som har erfaring med denne splitteren?
    Lurer litt på om den rett og slett er dårlig eller svak for ytre påvirkning.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Høres jo ut som en defekt switch da, for Gefen leverer generelt svært høy kvalitet... Har selv en 4-1 DVI-switch fra Gefen som har fungert helt knirkefritt hos meg!

Intermediate Snooky sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Enten switch'en eller de medfølgende kablene. Skal prøve med andre kabler til uka. Har ikke så mange DVI-kabler liggende at det gjør no.

Men ellers deler jeg din erfaring. Har hatt to geffen switcher til pc'ene, og de har vært upåklagelige.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •