meny-bilde fra reciver på lerret/ kabelråd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

meny-bilde fra reciver på lerret/ kabelråd

Heisan!

Er ganske grønn vedr. surrerundt, så jeg trenger litt hjelp!

Jeg har en Philips DVD9000, Kenwood KRF-X9090D og Optoma H-30A

Jeg har en optisk kabel mellom dvd og reciver, og s-video kabel fra dvd til projektor.

Hvordan får jeg meny-bilde fra reciveren opp på lerretet???

Jeg må ha mulighet til å få opp både menyen fra dvd ( det får jeg nå ) og fra reciveren. jeg har forsøkt å koble s-video kabelen fra alle utganger på reciveren uten hell. Det blir vel uansett best bilde dersom jeg har kabelen mellom dvd og projektor?!

Noen anbefallinger til kabel mellom dvd og reciver? Jeg tror det er dvi utgang på spilleren og hdmi på projektoren... det jeg har i dag, er en monster s-video kabel til et par laken.

Mvh.

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    De fleste recievere har monitor out, som er kompositt. Det enkleste er hvis recieveren din oppskalerer fra kompositt til svideo. Da kobler du dvd til reciever, en kompositt kabel fra monitor out til en ledig inngang på recieveren, og da den svideo kabelen du har til projektoren. Du kan jo selvsagt skaffe en lang kompositt kabel å koble den direkte fra reciever til pj.
    E
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •