DVD-HardDisk recorder billig..?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVD-HardDisk recorder billig..?

Har sett at Expert og SmartClub kjører et tilbud på Philips DVDR3300H til kr 2.899,-

Er denne noe tess og hvorfor er den billigere enn andre spillere (som jeg har inntrykk av ligger noe høyere i pris)

Ser også at El-giganten i Lier selger JVC DR-MH200 for kr 4099,-.

Er det verdt å legge på kr 1.200,- for JVC'en? Eller er det andre bedre kjøp i samme prisklasse?

Kenneth

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kommer jo an på hva du skal bruke den til. Modellen du har sett på har f.eks ikke komponent, DVI eller HDMI. Jeg vil påstå at minst 1 av disse er et must. Hvor følsom du er for viftestøy er også en faktor.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jo..

Ser at JVC'en har komponent ut. HDMI virker det som at det kun er vesentlig dyrere modeller som har. DVI er jeg usikker på hva du mener med, men mener du iLink eller Digital Video Inn så har jo JVC'en dette.

Pr i dag skal den stort sett brukes til opptak fra tv og vise DVD på en standard 32"-wstv (720x576). Jeg tror HDTV er et stykke frem for meg og ser ikke helt poenget med opp-konvertering til 1080/720 foreløpig. Antakelig vil en "ekte" blue-ray opptaker være relativt rimelig når dette blir standard (Hvis blue-ray blir standard) og HDTV-sendinger er vanlig.

Hvordan blir forresten et 720x576-bilde på en 1080-skjerm uten HDMI? Slørete?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •